Gå til innhold

Hvor mye kalorier er det i en shake med Herbalife


jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
jae-ols skrev (På 20.9.2020 den 10.26):

Jeg går nå på Herbalife og fører opp alt jeg spiser. Jeg lurer på hvor mange kalorier det er i en shake med Herbalife? Dette bør bli riktig når jeg fører det inn i Vektklubb. Vet at det er veldig mye protein i dette. Håper noen har svar på dette. 

En porsjon (26g) med herbalife formula 1 inneholder 220kcal og 18g  protein til en  pris på 15kr per porsjon

En porsjon (30g) med 100%whey inneholder 118kcal og inneholder 21.6g protein, til en pris av 4.5 kr per porsjon. 
Da har jeg tatt den største pakken fra henholdsvis herbalife og proteinfabrikken i beregningsgrunnlaget.


Vet ikke om du blander med melk eller vann, det står anbefalt melk på siden deres, isåfall må du plusse på noen kcal der også

Vet du er fan av herbalife, og sier det funker, men har du prøvd å bytte med proteinpulver? det er ekstremt mye billigere. Jeg får ikke sammenlignet næringstoffene, siden herbalife sin næringsinnholds tab ikke funker hos meg
 

  • Bruk i forbindelse med vektkontroll: Erstatt 2 måltider per dag med denne herlige shaken og spis 1 næringsmessig balansert måltid.
  • For balansert ernæring: Erstatt 1 måltid per dag med Formula 1-shake og spis 2 næringsmessig balanserte måltider.

Er sakset fra siden deres, hvis man går på den dietten, så skjønner jeg at man går ned i vekt... 

En shake blandet med lettmelk vil inneholde 322kcal, ett vanlig "næringsmessig balanser måltid" inneholder 5-600kcal. På slankedietten vil du da få ideg 1244kcal, på balanser ernæring ca 1522kcal. Begge deler er altfor lite

Endret av Baranladion
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Poenget er at jeg har gått ned 10 kg siden jeg begynte. Jeg ligger på ca. 1500 kcal pr, dag. Når du tar Herbalife så spiser du ikke andre måltider. Så det blir ikke mange kalorier,  det funker utrolig bra. Jeg har blitt et nytt menneske. Og vil fortsette i mange år, og jeg bruker ikke penger på noe annet. 

Lenke til kommentar
jae-ols skrev (1 time siden):

Poenget er at jeg har gått ned 10 kg siden jeg begynte. Jeg ligger på ca. 1500 kcal pr, dag. Når du tar Herbalife så spiser du ikke andre måltider. Så det blir ikke mange kalorier,  det funker utrolig bra. Jeg har blitt et nytt menneske. Og vil fortsette i mange år, og jeg bruker ikke penger på noe annet. 

Whatever floats your boat :) Gjør det som funker. Er planen å gå over til vanlig mat når du når ett mål?

Lenke til kommentar
afterall skrev (1 time siden):

Du skal ikke spise ordentlig mat på mange år? Du skal leve utelukkende på flytende føde? 

Hallo! Jeg spiser da middag hver dag. Men erstatter resten med Herbalife. Så lenge det fungerer og jeg går ned i vekt, så vil jeg fortsette i lang tid. Det er ikke noe offer å droppe brødmaten. 

Lenke til kommentar

Det er greit nok, men du må jo være tydelig når du skriver ^^ Å først skrive at du BARE inntar herbalife, men så plutselig nevne at du også spiser middag, blir jo litt rart. Men det er jo genialt at du har funnet noe som virker! Du kunne nok klart det billigere, mer velsmakende og sunnere med vanlig mat fra butikken. Men følg planen enn så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dette er en av flere tråder der du fremhever Herbalife som et fantastisk produkt. Det er tydelig at dette er noe du pusher, eller har økonomisk interesse av å promotere.

For oss andre er dette enkel matte. Når du inntar flere kalorier enn du forbruker, går du opp i vekt. Når du forbruker flere kalorier enn du inntar, går du ned i vekt. Man kan trene mye og ofte, men skal slite med å kommer over 800-1000 kcal pr time. Dermed er det kostholdet som regulerer vekten mer enn trening . Ved å redusere kaloriinntaket med 7000 kcal/uke vil man gå ned ca 1 kg pr uke. Om man beholder et kosthold som er er tilfreds med, men reduserer med 1000 kcal/dag, er målet oppnådd. Hvis man vil bruke tusenvis i året på noe som smaker vondt i tillegg: Be my guest! Jeg kutter heller ned på godteri som sjokolade, potetgull, peanøtter og dessert, og spiser og trener som ellers, og går lett ned med flere kilo i måneden.

Lenke til kommentar
Taurean skrev (12 timer siden):

Det er greit nok, men du må jo være tydelig når du skriver ^^ Å først skrive at du BARE inntar herbalife, men så plutselig nevne at du også spiser middag, blir jo litt rart. Men det er jo genialt at du har funnet noe som virker! Du kunne nok klart det billigere, mer velsmakende og sunnere med vanlig mat fra butikken. Men følg planen enn så lenge.

De funker ja, og jeg har skrevet at jeg erstatter noen måltid Herbalife. Det koster utrolig mye, men er verd det. Handler vel for ca 2000 i måneden , men sparer det inn på mye mindre mat. Så ja jeg spiser middag, og jeg er ikke hysterisk. Du kan skeie ut en gang iblant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...