Gå til innhold

Kjøpe enkel SMS-mobil

Anbefalte innlegg

Hei

Mulig nokre er lei av "kva skal eg kjøpe"-meldingar, men... her kjem nok ei av den typen.

Kona sin 3310 har slitt ut sitt andre batteri (denne gongen uoriginalt), og det er no umogleg å halde ei samtale lenger enn eitt minutt utan at "kraftverket" klarer å levere straum. Noko irriterande.

Kravene er som følger:

- Kjapp å taste SMS med

- Plass til å lagre mange SMS.

- Kamera er ikkje naudsynt, men heller ikkje bannlyst

- God vekkerklokke

- Godt batteri

- God kvalitet, solid.

- MMS er ikkje naudsynt, men er jo alltids kjekt....

- That's it. Ingen (få) andre funksjonar er eigentleg essensielle... størrelse og vekt betyr ingenting.

- Må sjå bra ut

Har kikka på Siemens C60, MC60, S55 (treig SMS?), Nokia 3100, Sony Ericsson T310, T68i, T230.

Andre forslag? Eller vurderingar av overnevnte?

Endret av agarfors
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar!

Nokia 2100 er vel nesten grei nok, MEN forholdsvis lite utbytte for prisen. Lite minne for SMS og dårlig batteritid (100 t). Finst det ikkje nokon andre ??

Eg prøver å overbevise ho om at MMS er (evt. kan bli) litt kjekt å ha også....

Lenke til kommentar

Nokia 1100 hvis du ikke synes den er for Stygg, den har alt du skriver du vil ha; batterilevetid, gode knapper, vekke funksjon. Se DENNE siden for info.

Jeg synes at Sony Ericsson T100 også hadde vert et godt kjøp (sms og ems, liten tøfft design)

Lykke til med valget ! :thumbup:

Endret av jøran
Lenke til kommentar
Kravene er som følger:

- Kjapp å taste SMS med

- Plass til å lagre mange SMS.

- Kamera er ikkje naudsynt, men heller ikkje bannlyst

- God vekkerklokke

- Godt batteri

- God kvalitet, solid.

- MMS er ikkje naudsynt, men er jo alltids kjekt....

- That's it. Ingen (få) andre funksjonar er eigentleg essensielle... størrelse og vekt betyr ingenting.

- Må sjå bra ut

Har kikka på Siemens C60, MC60, S55 (treig SMS?), Nokia 3100, Sony Ericsson T310, T68i, T230.

Andre forslag? Eller vurderingar av overnevnte?

Selv anbefaler jeg 3100. Den er ganske rimelig. God respons. Plass til 150 meldinger. Vekkerklokken er helt grei. Batteriet er suverent! Lader min omtrent 1 gang hver uke. (Men t310 har offisielt (da mener jeg at det har vunnet _hver_ eneste test jeg har sett) det lengslevende mobilbatteriet som kan kjøpes i Norge) Den får ikke lett riper og hakk fordi den er mer plastikkpreget, noe som går ut over designet. Har mms. Jeg anbefaler deg 3100!

Eneste jeg har prøvd ordentlig av de andre er t68(i) og t310. Skriver du mange sms-meldinger, tror jeg ikke du har de så lenge for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...