Lærevillig Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Har en passat 1.9 tdi, 2001 modell. Kjørecomputer fusker, speedometer og display blir dødt. Av og til begynner det å virke under kjøring, eller neste gang jeg kjører. Veeeldig glad når jeg skal bruke bil, og det funker! Hva gjøre/ hvorfor blir det slik? Må kjøpe ny? Lenke til kommentar
Lærevillig Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Dårlig kontakt i kabel eller ledninger til instrument-klusteret? Skjer det noe hvis du dunker i det eller hamrer i dashbordet? Lenke til kommentar
Lærevillig Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Nei, har prøvd det. Kan det være pga fukt? Har en liten lekkasje hø dørk, kjæm fra utett list. Merker det er oftere utfall ved mye regn når parkert. Men det her er vel veldig dumt spm sikkert ? Jeg har vel egentlig ikke hamret i dashbordet, bare kakket på instr displ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Det kan absolutt være fukt. Korrosjon i kontakter og på pinner f.eks. Uansett bør instrumentpanelet ut for inspeksjon. Lenke til kommentar
Lærevillig Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Takk! Da får jeg sjekke det? Lenke til kommentar
Lærevillig Skrevet 2. november 2020 Forfatter Del Skrevet 2. november 2020 Nytt spm fra maskråka! Ved kjøring, virker som at det blir et " sus" fra motoren, og da økende bilwn litt turtall. Hva? Lenke til kommentar
joka Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 vann i dørken på den bilen kan lage mye krøll... under gulvteppet foran på venstre side... en sort boks med elektroniske moduler inni.. disse tåler IKKE vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå