J@9 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Hei. Kjøpte en brukt S9 Plus som viser seg å ha tripped knox. Status 0x1, så S Health, sikker mappe og lignende ikke funker. Er det noe utvei eller bypass på dette? Fikk beskjed om at enheten ikke var støttet når jeg skulle installere Disney+, men dette fikk jeg heldigvis instalert via apk mirror appen. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Mener å ha lest at den er hardwarebasert nå, etter S8 modellene. Så den eneste måten å få Knox tilbake er å bytte hovedkort. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 19. september 2020 Forfatter Del Skrevet 19. september 2020 Lest noe på nett om at det er e-fuse, så det logges hos samsung eller noe i den duren. Men tenkte mer på om det fantes en app eller lignende som kunne skjule statusen så disse andre appene ville virke igjen. Telefonen er ikke rootet, men usikker på om den har vært det før. Evt om en hard reset kan ha forårsaket problemet ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 1 hour ago, J@9 said: Lest noe på nett om at det er e-fuse, så det logges hos samsung eller noe i den duren. Men tenkte mer på om det fantes en app eller lignende som kunne skjule statusen så disse andre appene ville virke igjen. Telefonen er ikke rootet, men usikker på om den har vært det før. Evt om en hard reset kan ha forårsaket problemet ? Den har nok vært rootet før Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Dette er noe selger burde ha informert om, for meg bekjent så er det ikke mulig å skjule den tripped statusen. Har du mulighet for å få pengene tilbake? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 Kjøpte den av kjentfolk, så var klar over at det var et problem med den, men visste ikke helt hva det var. Så jeg vil nok ikke be om å få noe tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå