Espen Jansen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Spelunky 2 er finurlig, utrolig og utmattende om hverandre. ANMELDELSE: Spelunky 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Gleder meg maks til dette. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Nei.... nei nei. Nope, tror ikke det. Nei takk. Takk som byr, men bare nei. En annen gang kanskje? En gang jeg har litt bedre tid, kanskje når jeg er ferdig med backlogen min? Når jeg er ferdig med alle AAA spill jeg aldri har fått testet, og alle gode gamle klassikre jeg gjerne skulle ha spilt bare en gang til. Men fra spøk til... noe annet. Hører og leser hva du sier. Men det er noe med presentasjonen som er veldig turn off. for meg. Samtidig er det penere rouge like plattformere ute der, og jeg har aldri likt noen av de Men håper alle andre får stor glede av dette Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Spelunky er et at de beste indie spillene jeg har spilt. Flott at oppfølgeren ser ut til å være av det verdige slaget. Håper det ikke tar altfor lang tid før spillet kommer til flere platformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå