Teal. Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Gutta går for 6. plass og EL kvalikk i Kazakhstan ? The dream Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 6 poeng til palace hadde jeg trodd når jeg så terminlisten Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 minutter siden): Var det ikke mot palace i fjor som var en VAR-tragedie for united? Hehe jo. Tilsvarende oppgjør. Martial ble felt alene med keeper rett utenfor seksten, så ble det ikke rødt kort. I tillegg ble Martial snytt for en helt klar straffe den kampen. Så ut til å bli uavgjort, men så gjorde De Gea en vanvittig tabbe på slutten. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Newcastle mot Brighton i morra. Blir bra! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Fin kamp da og mange mål så langt denne runden. Bestandig bra når Solskjærs ligger an til å tape. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg kan ikke se at ikke dommeren har dømt etter boken, i straffesituasjonen. Hånden søker ball, og keeper var ikke på streken. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 1 minute ago, toreae said: Jeg kan ikke se at ikke dommeren har dømt etter boken, i straffesituasjonen. Hånden søker ball, og keeper var ikke på streken. hånden søker ball? Han løper jo bakover for faen, skal man ha hendene limt fast til kroppen for å unngå det her eller hva er løsningen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 toreae skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke se at ikke dommeren har dømt etter boken, i straffesituasjonen. Hånden søker ball, og keeper var ikke på streken. Hånden søker ball? Jævla imponerende av Lindelof å reagere så ekstemt fort da. Keeperne er ikke på streken på de fleste straffene, og da ar de mye mer over strek enn det De Gea var, men denne gangen skulle de bestemme seg for å se om det var en centimeter eller to som de kunne ta ham på? Ikke direkte feil at den ble tatt på nytt, men når de samtidig setter en av de dårligste dommerne, som er Leeds-supporter, til å dømme denne kampen så er det lett å tenke at sluttresultatet kunne ha sett annerledes ut med en mer nøytral dommer. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 toreae skrev (4 minutter siden): Jeg kan ikke se at ikke dommeren har dømt etter boken, i straffesituasjonen. Hånden søker ball, og keeper var ikke på streken. Når det ble dømt straffe på den der så er vi snart der at angripere heller sikter på armene til forsvarere enn å sikte på mål. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Mitt hat for VAR blir større og større for hver sesong Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Hva skal man si. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Sporten suger er vel det man kan si. Jeg nekter å tro på at spillerne vil ha de reglene der, så hvorfor i helvete er de der 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) 9 minutes ago, .berZerk said: Mitt hat for VAR blir større og større for hver sesong Liker VAR når det fører til mål mot ManU, men ellers er jeg enig. Det er så kjedelig med disse stoppene i spillet mens vi venter på VAR, og disse avgjørelsene der det er en halv tå over linja ødelegger mer enn de hjelper. Jeg sa det før VAR ble innført og ingenting har fått meg til å endre mening sålangt. Endret 19. september 2020 av Reg2000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Grei runde det Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 .berZerk skrev (3 timer siden): Han løper jo bakover for faen, Snip Trodde han satt på en enhjulsykkel og hadde bind foran øynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Mye snacks i dag også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) To slappe forsvar i aksjon nå. Southampton burde hatt et par mål i nettet. Lloris har vært sjef. Mye underholdning men kvaliteten har vært så som så. Endret 20. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Nedtak, timing og avslutning av ren klasse fra Ings der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå