CasualVims Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Heisann. Har eit gammalt kamera som blei sletta, med ein del bileter frå eit avdødd familiemedlem. Veit video og bileta er på det, men får ikkje henta det fram pga "gratisvare" sin 500mb begrensing. :/ Eg forsøker å finne eit program som lar meg gjenopprette slettede filer frå SD-kort uten 500mb begrensing. Har lastet ned forskjellige frå google-søk, nokre er tydelege på penger, andre lurer deg heilt fram til alt er klart... Det må da finnes eit gratisprogram for noko så enkelt, har gjort det for sikkert 10 år sidan. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Har du prøvd Recuva? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 https://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec Funker fint for meg Lenke til kommentar
CasualVims Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Forsøkte Recuva, det fungerte med eingong. Tusen takk begge to! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå