Gå til innhold

mens jeg venter på min e-700 silver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja! Tusen takk for hjelpen alle som har svart her og på st55 emnet mitt! Var veldig i tvil om hvem jeg skulle kjøpe.. Ble nesten litt lei meg for at jeg kansje måtte vente lengre enn 16. januar hvis jeg ikke visste hvem jeg skal ha. Men nå er jeg sikker i min sak: Samsung E-700 blå! :D

Lenke til kommentar
Det er bra! Kjøp Indigo Blue.... Silver blir litt kjedelig..

Blå farge fresher opp litt :thumbup: du kommer til å bli :love: i den telefonen, hehe

Det er bra! Men jeg lurere på en ting.. Hvis du har den selv, har du hatt den lenge? og hvis du har det har du ikke blitt lei av at den er " klapp opp/isammen" telefon? HAr aldri hatt en sånn så jeg bare lurer.. Takk på forhånd=)

Lenke til kommentar

Har bare hatt telefonen i 3 dager... Men er veldig fornøyd! Har hat klapp telefon før, og det ble jeg ikke lei av. Er egentlig bare stilig, kult å "flippe" den opp når noen ringer, og flippe den igjen når man skal legge på ;) og da slipper man å ha på taste lås, og man trenger heller ikke åpne telefonen for å se om man har fått en melding, eller om det er et ubesvart anrop.... for det står på den skjermen utta på :) , så du burde glede deg :thumbs:

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...