AfterGlow Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Flere klipp fra det neste innslaget i serien. Den nye Resident Evil Village-traileren byr på både grøss og mystikk Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) Hater skumle* spill, men dette er noe jeg skal hive meg over får så å "død" av en jumpscare. Endret 18. september 2020 av MultiGamerClub Klarte å skrive gamle spill istedenfor skumle, montro hvorfor. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Uff, det så litt barnselig kjedelig ut. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 MultiGamerClub skrev (4 timer siden): Hater skumle* spill, men dette er noe jeg skal hive meg over får så å "død" av en jumpscare. Resident evil Biohazard var helt fantastisk, jeg pleier sjelden å bli skremt hverken av film eller spill i biohazard så fikk jeg virkelig kjenne på skrekken. Måtte legge fra meg håndkontrollen flere ganger Hvis dette blir noe i samme gate så gleder jeg meg enormt. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Kentucky skrev (2 timer siden): Uff, det så litt barnselig kjedelig ut. Se en omfattende demonstrasjon av Ghost of Tsushima Kentucky svarte på Arodem sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Jaisus. Det så boring ut. Så ut Horizon Z Dawn, som var piss kjedelig. ANMELDELSE: Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered Kentucky svarte på Andreas Bjørnbekk @Gamer sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Hvem spiller COD for campaign delen? Den var jo helt tragisk kjedelig. Slik blir de asymmetriske flerspillerkampene i Project Resistance Kentucky svarte på akelbo sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no) Var hypet på dette. Men det så jo tragisk kjedelig ut. Du må ha et kjedelig liv Kentucky................. ? 2 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (7 timer siden): Resident evil Biohazard var helt fantastisk, jeg pleier sjelden å bli skremt hverken av film eller spill i biohazard så fikk jeg virkelig kjenne på skrekken. Måtte legge fra meg håndkontrollen flere ganger Hvis dette blir noe i samme gate så gleder jeg meg enormt. Heilt einig. Biohazard er det einaste spelet dama faktisk likte å sitte å sjå på at eg spelte. Var som ein skummel interactive film.. Mitt favoritt grøsser spel gjennom tidene. 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Ser spennende ut, men igjen; håper på mer jevnere fordeling av skrekk, og mer variasjon og kreativ AI av monstre. Siste halvdel av 7ern handlet nesten bare om å gønne ned horder av copypasta muggmenn, og det følte jeg meg noe snytt for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå