John-B Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Er ingen tvil om at Apple skal dekke alle fraktkostnader i denne saken. Når en registrerer en sak på Apple.no blir man selv bedt om å velge et verksted, hvor Eplehuset er et av valgene. Altså, det er Apple som har bedt trådstarter om å sende telefonen til Eplehuset. Endret 12. oktober 2020 av John-B Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Poenget med å velge Eplehuset er at man møter opp i butikken for å levere produktet, og ikke sender det til de Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2020 MiKA7 skrev (På 12.10.2020 den 12.43): Kjøpte en MacBook Pro i sommer som ankom DOA fra Apple.no. dro ned til Eplehuset og fikk de til å dobbeltsjekke om det var noe de kunne gjøre, men de anbefalte meg å ringe Apple som jeg gjorde. Apple ville selv ta seg av dette og sendte UPS som kom på døren og hentet MacBooken dagen etter. Så var veldig ryddig og gikk overraskende fort alt sammen. Høres ut som dette er måten å gjøre det på. Blir vel sånn neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå