mhagen3 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! Skal eksportere kontaktlister og kalender fra outlook. Filene skal importeres på en ny pc. Hvilke filformat bør jeg eksportere informasjonen til? Kan jeg bruke "personlig mappefil (*.pst)" Hvis ikke må jeg grave fram innstallasjons-cd'en til windows 2000 for å innstallere importerings/eksporterings-motoren... Takker og bukker Lenke til kommentar
rwu Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vet ikke hvordan det er med kalenderen, men jeg bruker alltid *.wab til adresseboka... men skal du senere importere til(bake) til outlook spiller det vel ingen rolle... bruk defaulten.. skal du derimot importere inn i en annen klient, kan det lønne seg å sjekke hvilke formaten den støtter... Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Det var ingen valg som "utmerket" seg som defult... Får vel lage en 3-4 versjoner... Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 jeg personlig liker pst-filsystemet, for da får du både med deg innboks, utboks, sendte elementer, alle underkataloger samt kalender og kontakter Så importerer du bare inn på ny maskin make it simple! Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ordner seg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå