MartinGS Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Hei mitt navn er Martin og jeg driver en YouTube kanal der jeg legger ut norsk spillunderholdning Jeg har blitt utrolig glad og takknemlig om du vil stikke innom kanalen og sjekke den ut.Jeg har et mål om å nå 200 abonnenter innen jula kommer.kanalen min er herhttps://www.youtube.com/channel/UCr-..._as=subscriberha en fortsatt fantastisk dag videre 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Du har virkelig flott YT-kanal Martings. 😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Se gjerne på Martings sin Julekalender fra 2016. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Her er MartinGS sin årets julekalender. Sjekk den gjerne ut. 😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Her er årets julekalender av MartinGS. 🎄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå