akristina92 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) Hei! Jeg har to spørsmål her: Er det noe jeg har oversett som kan være et problem? Endret 5. november 2020 av akristina92 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Funker det med én brikke i hvilken som helst slot? Hvis så og du ikke ser noen fysisk skade så ville jeg prøvd reklamasjon. At CPU kan følge med er ikke uvanlig. En bør kjenne når en løfter av kjøler om en bør lirke noe under eller prøve å vri til den løsner. Dog noen ganger har man ingen valg. Jeg har jobbet som servicetekniker/reparatør på PC-er og utstyr i flere år i tillegg til som hobby og har opplevd ganske mange ganger at kjøleren sitter som klistrert til CPU. 1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2020 Forfatter Del Skrevet 18. september 2020 38 minutes ago, sedsberg said: Funker det med én brikke i hvilken som helst slot? Hvis så og du ikke ser noen fysisk skade så ville jeg prøvd reklamasjon. At CPU kan følge med er ikke uvanlig. En bør kjenne når en løfter av kjøler om en bør lirke noe under eller prøve å vri til den løsner. Dog noen ganger har man ingen valg. Jeg har jobbet som servicetekniker/reparatør på PC-er og utstyr i flere år i tillegg til som hobby og har opplevd ganske mange ganger at kjøleren sitter som klistrert til CPU. Ja, begge brikkene funker i hvilket som helst slot, men med en gang jeg setter begge i samtidig (uavhengig av hvor jeg setter de), så får jeg den ikke til å poste Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Du har nok fått skadet prosessorsokkelen og/eller cpu . Om eneste endring er en kjøler til en annen er det eneste plausible forklaring. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2020 Forfatter Del Skrevet 18. september 2020 (endret) On 9/18/2020 at 12:31 PM, syar2003 said: Du har nok fått skadet prosessorsokkelen og/eller cpu . Om eneste endring er en kjøler til en annen er det eneste plausible forklaring. Ja, du har nok rett. Endret 5. november 2020 av akristina92 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 (endret) Er du innenfor angreretten (om netthandel) kan man jo angre på hovedkortvalget. Det er jo en brukerfeil (uvørenhet) å dra av cpu-kjøler med cpu som følger etter. Det er ikke slik at det følger standard montasjeanvisnng av kjøler og cpu som skal behandles med omhu. Endret 18. september 2020 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå