Supervisor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan ikke dere implementere i forumet noe som viser seg på toppen av hver post når man trykker på "add reply" knapp så at de som leser tråd vet på hvilken post man svarer? Hehe.... jeg vet ikke om jeg formulerte spørsmål klart nok, men dere kan sjekke her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er en funksjon som vil være i Invisionboard 2.0 når det kommer om et par måneder, da vil man kunne se tråder i "news stil" og der vil man da se hvilke poster som er svar til hva Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) JEG mener: Er man flink til å bruke så trenger man ikke ett slikt system. Edit: så nå at det stod "opsjon", og som opsjon synes jeg dette virker greit. Foreksempel nåt man skal svare på en laaaang post... Men jeg synes det blir rotete å ha dette på alle posts da man allerede har [qoute] Endret 2. januar 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
fredde Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Problemet er at qoute funksjonen misbrukes og drar til seg ekstra linjeplass hele tiden... Jeg håper en funksjon hvor det står hvilken person vi svarer til kommer, funker veldig bra i delphi forumene i alle fall.... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, QUOTE misbrukes veldig ofte. Mange quoter hele innleg uten behov, eller de quoter noe som alerede er quotet og legger til bare en liten smilie..... Og det hele blir quotet igjen med ord "ENIG" i tilleg osv, osv...... Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Riktig, slå heller ned på feilquoting. Straks vi har et forum hvor folk kan quote så er den andre funksjonen litt overflødig. Men, den skader sikkert ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå