Leshrac Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) var veldig imponert over hwb.no. Jeg bestile julekalenderen på juleaften, de sendte den samme dag! Tok en stund før posten fikk tak i den da, men den kom omsider hjem til meg, godt pakket inn..også fikk jeg i tillegg en sjokolade med julehilsen! Hyggelig or raske folk der borte, spørs om jeg ikke kjøper derfra istedenfor komplett neste gang 5 stjerner! edit: leif Endret 2. januar 2004 av Leshrac Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hehe bra det da, men når jeg bestilte i fra microplex et kabinett fikke jeg med syden godteri var seriøst mye... hvorfor?. skulle det veie mere eller..? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) I går klokken 23.00 sendte jeg en mail til hwb.no og spurte hvilken stepping de hadde inne på prossesorene. En 15 min etterpå fikk jeg svar Det er det jeg kaller service Endret 3. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå