torbjornhb Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Hei. Jeg trodde jeg visste hvordan jeg kunne hindre spesifikke annonser i å dukke opp, men det er en reklame jeg ikke får bort. Den er til gjengjeld så utrolig irriterende at jeg nesten velger å boikotte itavisen.no bare på grunn av denne. Legger ved bilde av annonsen som vedlegg. Har gått gjennom preferanser i Google slik at den velger å vise interessebaserte annonser. Kan ikke si Google treffer rimelig godt... Superduper takknemlig for alle svar som kan bidra til å hindre reklame for ørevoks ☺️ Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Google vet mer om hva du trenger, enn du vet selv ? Fint å nevnte hvilket annonseblokkeringsprogram du bruker og hvilken nettleser. Bilde ser ut til å være fra en iPhone? 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Lurer på jeg og. Har til og med fått opp falske annonser av kjente på tv som forteller hva som har gjort dem søkkrike. Og det på It-avisen. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. september 2020 Forfatter Del Skrevet 18. september 2020 plankeby skrev (8 timer siden): Google vet mer om hva du trenger, enn du vet selv ? Fint å nevnte hvilket annonseblokkeringsprogram du bruker og hvilken nettleser. Bilde ser ut til å være fra en iPhone? Hehe ? Ja Google vet mer enn jeg vet selv, men akkurat dette er på bærtur. Jeg bruker iphone og safari. Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 torbjornhb skrev (12 timer siden): Hehe ? Ja Google vet mer enn jeg vet selv, men akkurat dette er på bærtur. Jeg bruker iphone og safari. Jeg foreslår at du får fjernet ørevoksen så tenker jeg google slutter å mase om det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå