Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Heisann! Jeg driver på et lite prosjekt med strømforsyningen, og lurte på hvordan jeg kan få løsnet kablene i 4pins-kontakten ... Jeg fant ut at det bare var til å dra litt hardt i floppy-kontakten, men dette funket visst dårlig på 4pins-en. Kan noen hjelpe ? EDIT: skrivefeil Endret 2. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skal være sånne mot-haker du må presse inn. Mener å huske at du kommer til disse på baksiden (samme vei som ledningene kommer inn.) Obs: De knekker lett. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ser dårlig ut med mothaker. Er kanskje nevneverdig at det er doble kabler inn ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Mener fast bestemt at det skal være 3 små mothaker helst innerst. Du kommer til dem med en litt kraftig nål e.l. Du kan dra de ut med makt, men da ødelegger du disse mest sansynlig. Edit: Og de sitter jo selvfølgelig på den motsatte siden av der kablene kommer inn. Dumme meg! hehe... Endret 2. januar 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe! Takk for svaret. Jeg fikset det med en meget tynn skrutrekker. Takker for kjapt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå