ebso86 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg installerte spillet i går, hadde gledet meg utrolig lenge. Det første jeg legger merke til er at det går ikke an å trykke seg ut av noen av filmklippene som kommer før du får spille et brett. Dette ble UTROLIG irriterende når det heller ikke gikk an å sette vanskelighetsgraden lavere en HIGH. (og ja jeg har prøvd) Jeg spillte i 15 min. før jeg gav meg. Jeg er skuffet. Uansett hvilken spiller jeg valgte forran vært brett så endte jeg opp med å spille som sam, er dette meningen eller? Er det kommet noen patcher? (postet denne først i den "offisielle" tråden men der fikk jeg ikke noe svar.) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette høres faretruende likt Warez ut. Mener å ha hørt noe om en innebygd sperre mot slikt, som gjør akkurat det du beskriver. Kjøp det for 400,-, eller ring support hvis det er orginalt. Det er alt jeg kan hjelpe med. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Fant ut hva det var..... jeg hadde lastet ned en sånn no-cd greie. uten den funket det som bare juling... kan ikke hoppe over filmene nå heller men ellers virker det som et flott spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kan ikke hoppe over filmene på PS2-versjonen heller, hvis det hjelper. De har vel "glemt" å ta med en skip-funksjon da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det gjelder jo bare første gangen da, dersom du først har kjøpt eit slikt spill så kan du da for pokker sjå filmklippene minst ein gang. Hadde dette spillet vært fra Matrix eller noko slikt hadde eg nok ikkje likt det så bra, men eg liker Lotr så masse. Andre gang og utover kan du skippe alt du vil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har spillet orginalt, kan ikkje skippe noen filmklipp what so ever. Elsker lotr eg også, men om du sitter fast tidlig på ett brett og må se hele klippet om og om igjen så er det på grensen til irriterende ja men spillet er rå fett synst eg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ja andre gang du spiller et brett klarer jeg nå å skippe, så nå går det bra, bortsett fra hvis du går inn og ut av spillet da. Men forresten så er det en del bugs i spillet, f.eks. av og til "henger" kameraet seg og du må begynne brettet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå