Erlendz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har et slikt skjermkort: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...200/index2.html Det støyer veldig mye så jeg vurderer å anskaffe ei ny vifte til det. Jeg tenkte på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1349 Er det garantert at kortet holder seg kjølig med denne? er det garantert at den passer skikkelig på akkuratt min modell? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den skal fungere værtfall like bra som vifta du alerede har tenkt å bytte ut når den var ny. Og ja, denne skal egentlig passe til alle GF4 kort. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg kjøpte den av komplett.no, 1. den passa ikke til mitt gamle GeForce mx420 kort og for den 2. den støyer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg kjøpte den av komplett.no, 1. den passa ikke til mitt gamle GeForce mx420 kort og for den 2. den støyer Den er jo liksom til TI serien da. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Omg, dreit meg der ja, men han på komplett sa "den passer til alle GF serier" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Men med et støyniva på 29 dB på ei så lita vifte så BURDE den kjøle godt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Omg, dreit meg der ja, men han på komplett sa "den passer til alle GF serier" Yes, men man må være litt forsiktig med å spørre der man skal handle. Har erfaring med at mange webshops ikke har peil på hardware, i tilegg gjør noen alt for å selge selv om jeg tviler på at komplett.no er en av de "slemme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå