Arodem Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 PlayStation 5 har fått pris og dato Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Tenkte å vente et år eller noe men om den virkelig blir bare 4k kr i norge, så kjøper eg den kanskje Lenke til kommentar
Aneball Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Å Gud så bra! Hadde faktisk forventa mer enn rundt 5000kr. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 De har priset seg veldig bra. Tipper 4500 kr og 5500 kr i Norge. Imponerende omtrent alt de viste i dag. Sony vinner denne runden også. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Utsalgsprisen på XBOX Series X og S blir på henholdsvis 5499 og 3299 kroner i Norge. Tviler på at omregningen er veldig forskjellig for Playstation. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 trodde den skulle være dyrere, men kjøpet mitt traff egentlig så fort teasen av god of war kom xD blir oppfølgeren i nærheten så bra som forgjengeren så kan vi bare glede oss! Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Kjedelig at prisene er helt like som xbox x, aventer nok for min del, ser ut som i 2021 de fleste spillene kommer. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg bare skjønner ikke hvorfor vi skal få den en uke etter usa og japan osv. Demons souls så helt sykt bra ut. Gow2 ja takk. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Fantastisk at man får denne til 400usd. bruker aldri optisk lengere Dollaren er vel 30% dyrere nå enn da ps4 kom. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Mjæh, selv anser jeg ikke Sony som noen vinner etter dette, og jeg tror nok strategien til MS med Series S vil gi dem en ikke ubetydelig boost på salg. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Blir vel 5499 og 4399 her i landet da. Sannsynligvis litt billigere da det åpenbart vil være litt konkurranse her til lands. Samme som det sikkert vil være med Xbox. Blir nok et par hundrelapper billigere antageligvis. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Serpentbane skrev (8 minutter siden): Mjæh, selv anser jeg ikke Sony som noen vinner etter dette Vi har i det minste fått sett spill kjøre på ps5, til og med gameplay. Vil si de leder svært for øyeblikket. 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Herregud for et elendig live stream... min preorder er kansellert!!! .... ingen ny info skuffende Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Har hatt xbox som primær konsoll de to siste generasjonene, men det ligger an til ps5 under treet i år gitt. Mange av eksklusivene fra denne generasjonen jeg ikke har spilt, god of war, bloodborne, spider man, etc. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Lurer på om de endret prising pga xbox eller om dette alltid var planen. Blir ikke kjøp på meg med det første. Så lenge jeg kan spille Spider-Man Miles Morales på min ps4 slim er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Ingen hdr info ,ingen 8k info ,ingen hdmi info , ingen lyd format info ?...... mista interessen dette er en konsoll for gutte rommet ikke i et high end oppsett. Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Fikk dere veiledene pris på ps5 digital version? 4500kr? Litt mer relevant med digital version i norge, tipper ikke flere en 5% kjøper med disk drev her. Lenke til kommentar
Populært innlegg afterall Skrevet 16. september 2020 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2020 samco skrev (2 minutter siden): Ingen hdr info ,ingen 8k info ,ingen hdmi info , ingen lyd format info ?...... mista interessen dette er en konsoll for gutte rommet ikke i et high end oppsett. 1. Forventet du virkelig 8k-info? Rull inn. 2. Etter alt jeg har lest fra deg på forumet her ser du jo ikke ut til å bruke konsollen til spilling. Mest virker det som du bare kobler dem til den superflotte tven din og analyserer bildekvaliteten, så responsen din er jo ikke akkurat uventet. 12 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Jajaja 3080 nå. PS5 når GOW2 kommer i 2021. lett! forstod jeg riktig at man får tilgang til alle de grom titlene fra PS4 ved å signe opp for ps+ ? (antar de som ps+ games kun virker så lenge man abonnerer selvsagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå