akelbo Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Sony avduket den første offisielle smakebiten på Hogwarts: Legacy. Her er Harry Potter-rollespillet Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Dette høres ganske bra ut. ? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Husker rykter på E3 hevdet at dette spillet skulle bli konsoll eksklusivt. Som Harry Potter fan kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg som en unge til å prøve ut dette på PC Glad det også kom til oss PC-gamere og Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Har ventet lenge på dette, håper bare at det svarer til forventningene. Jeg regner med at det blir et bra spill siden det ahr versert rykter om det i flere år, så de har hatt god tid på å utvikle det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Et av høydepunktene som ble vist for min del. Øyne ble store idet dem forlot slottet og verden åpnet seg... Dette kan nok bli ganske så artig. Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg var aldri helt inn i `arry Potter bøkene\filmene, men må innrømme at dette virker interessant. Er definitivt et univers med mye potensiale når det kommer til rpg-sjangeren.. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå