Arodem Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Enspillereventyr, med et sanntidskampsystem som blir konsolleksklusivt. Final Fantasy XVI er annonsert - se den lange traileren Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 I LIKE IT A LOT! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 fikk litt old school vibes med story og setting. Kan bli bra Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Hm, ligner litt for mye på 14/15 for min del. Men fanboy DNA'et mitt liker at det blir ps5 ekslusivt. Da fikk vi.første FF annonseringen I hovedserien på 14 år. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Saggers skrev (15 minutter siden): Hm, ligner litt for mye på 14/15 for min del. Men fanboy DNA'et mitt liker at det blir ps5 ekslusivt. Da fikk vi.første FF annonseringen I hovedserien på 14 år. konsoll eksklusivt. Kommer på PC og Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 "The legacy of the crystals has shaped our history for long enough." Hm kan det være et hint til at det blir siste spillet I serien? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Saggers skrev (7 minutter siden): "The legacy of the crystals has shaped our history for long enough." Hm kan det være et hint til at det blir siste spillet I serien? Svært få av FF-spillene har sammenhengende historier fra spill til spill, så det blir neppe det siste spillet nei. Når de først har kommet til XVI, så klarer de sikkert noen spill til. Spesielt dersom spillene fortsetter å selge. Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Samtidig er det jo den lengste spill serien som finnes. Ville ikke vært overrasket om de endelig la serien på hylla. Følte litt fra traileren at kreativiteten ikke lenger er der. Men som du sier - selger det vil de produsere mer. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan la FF være FF. Kampsystemet minner nå mer om Devil May Cry og den type spill. Basert på traileren: sykt skuffet 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Synes det er beundringsverdig og ikke minst forfriskende at de har klart å holde på nummereringen av oppfølgerne helt til 16. Ventet nesten på at tittelen bare skulle være "Final Fantasy". Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Veldig middelaldersk sammenlignet med nyere FF-spill, og det må jeg si er en kjærkommen endring. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Det er lenge siden vi har hatt et FF med en tradisjonell middelalder- og fantasy-setting. Ikke siden FFIX kom ut i 2000. Så det er faktisk forfriskende selv om denne typen setting er brukt i veldig mange andre spill. Angående kampsystemet så selvfølgelig er det ikke et tradisjonelt turbasert system. FF har ikke hatt dette siden FFX, som er 20 år siden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 blir jo nesten garantert en videreføring av ff7 remake. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Det virker som de prøver på noe nytt hver gang, og hver gang ender opp med å distansere seg mer og mer fra hva som en gang var storhetstiden for FF spillene. Ci snakker spillene frem til ffx med muligens xi og xii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå