^fmj Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Testet på to ulike telefoner. Samsung S20+ og Huawei Honor 6. Jeg forsøker å legge til en online.no-konto i Outlook-appen, får feilmelding om at pålogging til SMTP-mislykkes og at jeg må sjekke innstillingene. Det snodige: Har to online.no-kontoer, den ene fungerer helt fint i Outlook, innstillingene er naturlig nok de samme. Jeg har snakket med Telenor, flere stykker og de skjønte heller ikke noe. Online.no-kontoen som ikke fungerer i Outlook fungerer fint i Gmail-appen og på PCen. Jeg kan selvsagt bruke en annen app, men irriterende å ikke finne ut hvorfor det ikke fungerer. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 11 hours ago, ^fmj said: Jeg kan selvsagt bruke en annen app, men irriterende å ikke finne ut hvorfor det ikke fungerer. Har du prøvd å gå gjennom alt av instillinger manuelt, eller lar du outlook velge? Dersom du gjør det manuelt, har du autentisering på både stmp og pop/imap? Jeg ville egentlig heller anbefalt deg å finne deg en skikkelig epost-tjeneste over å bytte app, online.no skriker tidlig 2000-tall Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2020 Forfatter Del Skrevet 17. september 2020 Det korte svaret er ja. Både manuelt og automatisk. Jeg sa vel ikke i klartekst at de er mine. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 7 minutes ago, ^fmj said: Det korte svaret er ja. Både manuelt og automatisk. Jeg sa vel ikke i klartekst at de er mine. Om de ikke er dine så er det enda større grunn til bekymring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå