blured Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Langli er helt ærlig den eneste av de jeg takler. Bratseth er ok på tysk fotball, men ellers anonym/zZz å høre på. Men Fjørtoft kommer virkelig aldri med noen gode analyser. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Synes ikke Fjørtoft er noe bedre nei, men nå har jeg ikke sett mye på Viasat på flere år og da gjorde ikke Fjørtoft mye ut av seg unntatt å lede sendingen, mens jeg husker Morten Langli alltid skulle fokusere på negative ting ved United, ting som ingen andre ville tenkt på, mens man nesten skulle tro at han aktivt letet etter noe å ta United på. Så stort sett aldri på studiosendingene der med mindre det var United som spilte, så jeg kan ikke si noe om det bare var stilen hans som ekspert eller om det skyldtes at han er biased mot United, men det var bare så slitsomt å høre på gnålingen hans. Desto mer irriterende var det hvis ingen av de andre i studio utfordret meningene hans. Får bare håpe på at Viasat henter inn noen andre når de tar over PL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Lagene slipper inn som en sil i ligaen, men i Europa så holder de potte tett. ^^ Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Det målet til Jota der... Blir nok førstevalget før Firmino i serien også nå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Liverpool leder 0-5. Det var da voldsomt som man skulle score, da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Å følge med på United-kamp og presidentvalg samtidig er visst ikke bare lett. Burde vært i ledelsen nå, Rashford og Martial burde vært mer aggressive på den! ... og der var vi plutselig under, ut fra ingenting. Merkelig mål å slippe inn, som alle andre hittil denne sesongen. Spesielt. Endret 4. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 For en ekkel gjeng. Hva faen er det som foregår?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Gratulerer. Har akkurat sett benny hill show i forsvarsspill. Til og med 7åringer på løkka har bedre forsvar enn det der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 Tuanzebe har dessverre vært katastrofal de første 20. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Slapp av, Ole gjør endringer i 80 minutt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Nå ryker nok jobben snart. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Det her er så jævela fascinerende å se på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 Veldig naivt av Wan-Bissaka igjen, tømmer hele siden. Juniorfeil igjen. 2-1 nå. Fint mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Nå ryker nok jobben snart. United er jo på 1.plass? Ikke lett å vinne mot Martin Skrtel. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Nevermind, kanskje Martial ønsker å beholde sjefen sin Også assist fra Luke Shaw da gitt. Endret 4. november 2020 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Slettet-D7I5Gr2 said: United er jo på 1.plass? Ikke lett å vinne mot Martin Skrtel. Jo, men jeg føler han lever farlig pga. ligasituasjonen, og ikke minst 1-6 tapet. Om vi begynner å tape i CL attpåtil så tror jeg ikke tålmodigheten hos styret varer lenge. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Taper Ole både her og mot Everton, sitter han nok ikke så veldig trygt nei... Presset fra fans og media vil i hvert fall bli helt enormt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Inn med McSauce for Tuanzebe og Matic ned som stopper. Så ille var det. Synd for Tuanzebe med en sånn fadese av en førsteomgang, men han kommer sterkere tilbake. Endret 4. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Tåkefyrste skrev (7 minutter siden): Jo, men jeg føler han lever farlig pga. ligasituasjonen, og ikke minst 1-6 tapet. Om vi begynner å tape i CL attpåtil så tror jeg ikke tålmodigheten hos styret varer lenge. Lever nok litt lengre på legende-statusen og mangelfull back-up. Men tap mot Everton så blir det en landslagpause og de er ofte killer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå