Snikpellik Skrevet 4. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2021 Gørrkjedelig kamp etter Citys første scoring forøvrig, men PSGs meltdown var jo litt gøy. Mye pinligheter fra begge lag egentlig. Uansett kudos til Tuchel og Solskjær for å slå denne sjuke utgaven av City. Viser seg at de vet hva de driver med når de peker rundt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Man kan legge til mange forskjellige captions til det bildet 😅 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 For en ekkel spiller Di Maria er. Hvis jeg husker riktig ble det rødt kort i skandalekampen mot Marseille også, for spytting. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Håper RM tar denne. Ultrakjedelig hvis det blir enda en premier league runde kamuflert som CL-finale. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) CL- finalen blir bare en slags FA-Cup semi 2.0. Edit: Der er Nacho heldig at han ikke får rødt... RM begynner å bli samme som PSG i går, mye frustrasjon. Edit2: Courtois BB om RM klarer å komme tilbake her. Endret 5. mai 2021 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Gud så kjedelig Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Real så tamt at det nesten er sjokkerende 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Vel fortjent over de 2 kampene, men vi burde ha langt flere mål. Men frykter Aguero tar en Drogba i finalen... Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Premier League er den virkelige Super League. Veldig zzZzzzz finale. Første kampen mellom PSG og Bayern høydepunktet for meg i dette CL-sluttspillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Lurer på hva Lampard tenker. Arvtakeren tar klubben tilbake til topp 4, finale i FA Cupen + CL finale sesongen han mister jobben. Gjenstår såklart litt sluttprodukt her, men de ser skremmende solide ut. Helbritisk finale går fint for min del. For noen år siden var vi bekymret for at engelske lag gjorde det for dårlig i Europa, nå sutres det over kjedelig finale. Jeg er vertfall mettet på å se Real Madrid løfte det troféet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Znooork finale. Like lite interessant som Liverpool - Tottenham. Blir ikke å gidde å skru på kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Finalen kan muligens flyttes fra Tyrkia(rødt land) til England. Snakk om nedtur om finalen i cl spilles i England med to engelske lag. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Samme det vel? to drittlag uansett. Flytt den til Wembley. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Finalen kan muligens flyttes fra Tyrkia(rødt land) til England. Snakk om nedtur om finalen i cl spilles i England med to engelske lag. Hvorfor er det nedtur? Nærmest ingen tilskuere uansett med mindre man flytter den til andre siden av kloden der hvor de lever tilnærmet normalt uten covid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Litt surt med helenglands finale i England. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Litt surt med helenglands finale i England. Er det noen som bryr seg om finalen nå da? Foruten om City/Chelsea fans? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Personlig så bryr jeg meg om at City ikke skal vinne den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå