Snikpellik Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 Prusk skrev (8 minutter siden): Lite liv her. Har Semb og Alsaker aldri sett Di Maria spille før? Det er ikke overraskende at han løper av seg skaden han fikk da han nesten ble felt. Petter Myhre mener du? 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Må si jeg virkelig ønsker at Bayern skal vinne dette. Men samtidig, er nysgjerrig på hvordan City evnt. ville klart seg mot dette PSG laget. Er vilt hvor farlige de er bare de får litt rom. Edit: Ouf, fy faen så pent det der hadde vært av Neymar om den gikk inn. Endret 13. april 2021 av blured Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Snikpellik skrev (7 minutter siden): Petter Myhre mener du? Du har helt rett! Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Motsatt av forrige kamp. Her hadde PSG fortjent å lede, men så plutselig scorer Bayern. Digg..! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 blured skrev (39 minutter siden): Motsatt av forrige kamp. Her hadde PSG fortjent å lede, men så plutselig scorer Bayern. Digg..! Helt enig! Håper de klarer å putte er par til. Vil iiiikkke ha PSG videre Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Fri får å løpe i egen spiller Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Haha, ja da va merkelig dømt! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Aldri i verden om PSG hadde gått videre om Bayern var skadefrie. Spesielt Goretzka og ofc Lewandowski. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. april 2021 Forfatter Del Skrevet 13. april 2021 For en kamp da. En av de beste jeg har sett på lenge kvalitetsmessig. At det endte bare med én scoring er smått utrolig. PSG skal sies å ha vært veldig nære både en og to mål i kveld, selv om Bayern nok var det beste laget over to kamper. Er ganske overbevist om at de ville gått videre med Lewandowski tilgjengelig. Mange av sjansene og halvsjansene både i den første og andre kampen er så typiske for han å være på. Kjedelig at PSG gikk videre. Verst tenkelige er PSG, Chelsea, Liverpool og City i semien, de fire klubbene jeg kanskje liker minst i Europa. Det kan fortsatt skje. Krysser fingrene for at Haaland finner på noe spesielt mot City i morgen! 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Ja enig Snik, vanvittig høyt nivå på denne kampen. Klarte nesten å glemme hvor mye jeg mislikte PSG, så bra var det. – Av individuelle prestasjoner i toppfotballen må det være noen sesonger siden vi har sett noe så vilt som dette, sier tidligere landslagskaptein Brede Hangeland i TV 2s studio om PSG-parets fantasifotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Snikpellik skrev (7 timer siden): Verst tenkelige er , Liverpool og semien, de fire klubbene jeg kanskje liker minst i Europa. 😢 Pengelaga skjønner jeg , men Liverpool i Europa ? Endret 14. april 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 minutter siden): 😢 Pengelaga skjønner jeg , men Liverpool i Europa ? Ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Okey. Liten sjanse det skjer denne sesongen da. 😃 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (38 minutter siden): Okey. Liten sjanse det skjer denne sesongen da. 😃 Liverpool er en ordentlig fotballklubb med ekte sjel i motsetning til de andre jeg nevnte, men for meg så stopper det der Er ikke umulig å snu mot Real Madrid, men blir vanskelig. Med bortemålet sist holder det å vinne 2-0. De har maaange gode spillere ute nå og var nettopp i en knallhard El Clasico. Ramos, Varane, Carvajal, Hazard, Vazquez. To svekka lag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Liverpool har jo liksom ikke til vane å snu "umulige" utgangspunkt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 banansplitt™ skrev (10 minutter siden): Liverpool har jo liksom ikke til vane å snu "umulige" utgangspunkt. Normalt sett er har jeg trua, men det var mye rusk i Villa kampen og sist mot Real. Men spiller man slik som mot Arsenal og Leipzig så kan det fort gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 banansplitt™ skrev (1 time siden): Liverpool har jo liksom ikke til vane å snu "umulige" utgangspunkt. Mangler en viktig brikke som livnærer laget i slike nights at Anfield. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Liverpool er ikke riktig toppklasse denne sesongen, så at de skal gå videre på Anfield uten publikum i tillegg anser jeg som veldig lite trolig. Det er så mye rusk denne sesongen at jeg har ikke noe tro på avansement. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 Igjen? Flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå