Snikpellik Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 blured skrev (23 minutter siden): Synes Chelsea har sett overraskende bra ut. Uten at det vel alltid hjelper så mye mot AM... Vil snu litt på det, og si at Atletico Madrid har vært overraskende bra også! De har vært dårlige i det siste, og rota bort en ganske solid ledelse i La Liga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) Noen som syns denne type dømmingen er bra underholdning? Ikke at det blir nødvendigvis blir gjort så mye feil, men lista ligger så latterlig lavt at man skulle trodd det var en null kontakt sport. Endret 23. februar 2021 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Irriterende å ikke få reprise på den situasjonen... Og hvor lang tid skal det være mulig å bruke? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Hvor lang tok det å sjekke offside på det målet? Uten noe som helst grafikk eller bilder på skjerm! Elendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 blured skrev (Akkurat nå): Irriterende å ikke få reprise på den situasjonen... Og hvor lang tid skal det være mulig å bruke? Det kan du si. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Gode bytter av Tuchel. (Og klarte å minne meg på hvordan Ole ikke klarte å få ut Fred før det var for sent mot PSG). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 blured skrev (Akkurat nå): Gode bytter av Tuchel. (Og klarte å minne meg på hvordan Ole ikke klarte å få ut Fred før det var for sent mot PSG). Fred var helt strålende frem til det røde kortet mot PSG. Hadde han tatt av Fred og vi likevel tapte ville Ole blitt kritisert for det også! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Atleticos fremste egenskap er fortsatt å være megacunts. Frustrerende lag og spillere å se på. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 De er jo et lag som er formet av sin manager som jo i sin tid var en monstercunt. Likevel likte jeg Simeone da han spilte av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) Deilig, eneste PL laget som har slått AM borte, og nå gjør vi det igjen! Edit: jeg er helt løk, Bukarest, god helg. Endret 23. februar 2021 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Dere vant i hvert fall deres første «bortekamp» i CL-sluttspillet siden 2012, og det året antar jeg vekker gode minner 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Kun porto som vant hjemmekampen sin så langt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Giroud go home. https://streamable.com/tzinve Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 (endret) Sexylubb1 skrev (1 time siden): Giroud go home. https://streamable.com/tzinve Tja, Spurs spilte mot Wolfsberger AC. Giroud gjorde det mot Atletico Madrid, som har et av verdens beste forsvar. Når det er sagt, så var målet til Alli helt sykt. Tror dere han finner tilbake til formen? er jo klasse på sitt beste. Endret 24. februar 2021 av Jakobk 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Jakobk skrev (1 time siden): Tja, Spurs spilte mot Wolfsberger AC. Giroud gjorde det mot Atletico Madrid, som har et av verdens beste forsvar. Når det er sagt, så var målet til Alli helt sykt. Tror dere han finner tilbake til formen? er jo klasse på sitt beste. Han styrte alt i dag to gode assists og. Men som du sier, det er ikke den store motstanden. Skjønner ikke hvordan dette laget har kommet så langt. Håper han spilte på seg litt selvtillit. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) Det nye formatet tiL CL er nært å bli godkjent. 36 lag der de fire siste plassene kan tildeles på tidligere meritter. Først Nations League og så kommer dette tullballet. UEFA er på ville veier, korrupte veier. Legg ned hele skiten! Med andre ord kan Liverpool ha dårlige sesonger som dette helt uten konsekvenser. Er første steg på vei mot en superliga dette. bare boikott skiten! Endret 8. mars 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Og arsenal da. Rart at du ikke brukte de som eksempel. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Enda et steg nærmere super-liga ja. Håper VIRKELIG de ikke lar dette bli en del av CL. Da tror jeg at jeg kjører boikott. Samme hvis superligaen blir noe av. Da slutter jeg å se på fotball Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Skikkelig pent løp det der av Haaland. Møter så raskt, løper egentlig til en vanskeligere vinkel, men når en er så trygg..! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Herregud? Dømmer ikke mål? Men straffe for noe som var for 20 minutt siden? Herregud. Det er en farse. Annuleringen er megasoft. Endret 9. mars 2021 av Prusk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå