bshagen Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Hva skjer her nå? 😳 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Golf'ern skrev (12 minutter siden): Når han er 4. dommer i denne kampen, må ha være ganske tett i pappen hvis han ikke vet hvem Demba Ba er. Nå var det ikke Demba Ba som ble kalt svart denne gang. Det var en assistenttrener som skulle få kort. Vi snur dette, som vanlig. En dieselbil - bruker tid på å komme i gang, men leverer hver gang! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tør nesten ikke håpe .... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Klarer de 3-3 her så blir jeg imponert. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Og ikke så gode i angrep Synes vi har vært relativt bra fremover, skapt en god del sjanser mot et bunnsolid hjemmelag. Så får vi se om det holder inn på tross av elendig forsvarsspill nå som vi har begynt å sette dem! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Synes vi har vært relativt bra fremover, skapt en god del sjanser mot et bunnsolid hjemmelag. Så får vi se om det holder inn på tross av elendig forsvarsspill nå som vi har begynt å sette dem! Mente i form av angrep der vi putter, vi har bare surret når det kommer til avslutningene. De to målene må sies å være av den underlige og tilfeldige sorten. Fint om vi kunne banket inn et skikkelig spillemål som så ordentlig ut Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tar gjerne et skikkelig klabb-og-babb drittmål som sleives inn av Tuanzebe. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Prusk skrev (1 minutt siden): Jeg tar gjerne et skikkelig klabb-og-babb drittmål som sleives inn av Tuanzebe. Det gjør jo selvsagt jeg også. Det var virkelig ikke det jeg mente........ 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Fy faen til loking etter Pogba-scoringen.. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Juventus er gruppevinnere på innbyrdes? Barcelona er virkelig patetiske. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Slik denne andreomgangen har vært har vi virkelig savnet Cavani. Håper han er tilbake mot City til helga. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Så nære......... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jaja. Tabbegjengen ute av CL igjen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Trodde det kunne gå, skuffende! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Spurs kommer garantert til å trekke United. Zzzz. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Sack ole. Ute i morgen forhåpentligvis! Inn med porch Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 At det er mulig å skape så lite på slutten da vi kun treng 1 mål er bare tragisk. Er vel bare å satse alt offensivt. Null å tape Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Konklusjon: vi er i utgangspunktet spillemessig gode nok, men tabber og enkle, ofte personlige feil feller oss igjen. Og ironisk nok gjør det oss til ikke gode nok. Europa League er jeg ikke veldig gira på. En god mulighet til å satse alt på PL. Endret 8. desember 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Wan Bissaka, Shaw, Maguire og De Gea bør være flaue. Helt jævlig hvor dårlige disse spillerne er nå, de bør faen meg offentlig gå ut til fansen og si at de donerer tre måneder med lønn til de fattige og unnskylde seg for at de er dårlige fotballspillere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Er OGS ferdig etter dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå