bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Detta kommer til å bli spennende! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Har som vanlig ikke trua. Håper på uavgjort for Istanbul. Edit: 😮 😮 Edit2: Står 3-3 seg er vi videre med uavgjort mot PSG i dag. Edit3: Det er vi vel kanskje uansett ja, men da på bekostning av PSG. Endret 2. desember 2020 av blured Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 3-4 nå, så ser ut til at Leipzig tar denne Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Og da slo Sir loth til. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Liker den start-oppstillingen! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 blured skrev (20 minutter siden): Har som vanlig ikke trua. Håper på uavgjort for Istanbul. Edit: 😮 😮 Edit2: Står 3-3 seg er vi videre med uavgjort mot PSG i dag. Nå vant Red Bull til slutt, men vi er videre med 1 poeng i dag uansett. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Just now, Jakobk said: Nå vant Red Bull til slutt, men vi er videre med 1 poeng i dag uansett. Ye. Jeg endret innlegget rett før. / Innså det, tenkte at PSG hadde 9 poeng før dette oppgjøret. Endret 2. desember 2020 av blured 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Ser jo ikke ut som de er på kamp i dag? Rashford også, bare jogger rundt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Åååååh så lei jeg er av holdningen til Martial! Han må vi bare få solgt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Blir sikkert rødt. Så vondt han har det EDIT: gult, så bra! Riktig syns jeg. Jævla overspilling er det verste! Endret 2. desember 2020 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Det der er så flaut! for en grineunge! 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 så lei av slike overbetalte primadonnaer som legger seg ned ved et lite tegn på kontakt. Gult kort til begge i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): så lei av slike overbetalte primadonnaer som legger seg ned ved et lite tegn på kontakt. Gult kort til begge i mine øyne. Det er vel andre gangen, noensinne, at jeg er enig med deg Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Hører på engelske kommentatorer. Eks-ekspertdommer sa rødt mens VAR-sjekken var, og sa etter det gule at han mener ikke det er en feil, men dommerens tolkning. Synes det er meget godt (og riktig dømt) mtp ikke å belønne slik overspilling. Idiotisk av Fred og burde sikkert vært rødt, men glad for at det gis gult slik at man ikke tjener på å være pysete og kaste seg. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 @Neonex Ser på BT jeg også. Fine med de engelske kommentatorene vs de norske er at de som oftes faktisk sier med en gang hva VAR sier Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Den var jo enda "klarere" enn Pepe sin som han fikk rødt for. Ingen av dem er rødt imo Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Enig. Var ikke noe farlig over det Fred gjorde. Klart gult, men ikke rødt. (Samme som med Martial mot Spurs, men der ble det jo rødt da). Og, digggg!!! Endret 2. desember 2020 av blured 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Bra dømt der... Faen jeg er så lei av alt det skuespillet. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 blured skrev (2 minutter siden): Bra dømt der... Faen jeg er så lei av alt det skuespillet. Han spratt rett opp når han skjønte at kortet var til ham! Dette er grunnen til at folk som ikke ser på fotball mobber oss som ser på fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå