Gjest medlem-19530 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg satt meg for å spille batllefield og har ikke spilt det på lenge. anyway når jeg skal connecte får jeg invalid cd-key. jeg har org bf.er det noen vei og endre cd keyen uten og installere den på nytt? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er vell noen kompiser av deg som har sett på coveret ditt å skrevet ned da Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg har et program som endrer keyen.. sender en pm jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) jeg satt meg for å spille batllefield og har ikke spilt det på lenge.anyway når jeg skal connecte får jeg invalid cd-key. jeg har org bf.er det noen vei og endre cd keyen uten og installere den på nytt? Er nok noen som har tatt din cd key... du har vel ikke lånt bort spillet til noen? Endret 2. januar 2004 av notarget Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 han skriver jo at han har org. bfield da Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg har org bf.er ser det ut sån? org = orginal Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg satt meg for å spille batllefield og har ikke spilt det på lenge.anyway når jeg skal connecte får jeg invalid cd-key. jeg har org bf.er det noen vei og endre cd keyen uten og installere den på nytt? Er nok noen som har tatt din cd key... du har vel ikke lånt bort spillet til noen? Eller noe som har en key-generator og bruker den Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har et par servere du ikke trenger cdkey til.... send megen PM du.... Lenke til kommentar
Mith Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her poster jeg fra regedit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 1942\ergc] @="DIN CD KEY HER" ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Bytt ut DIN CD KEY HER med din cd key (uten mellorom streker osv.) Kopier alt i ruten ovenfor inn i et .txt dokument. Rename til .txt til .reg Dobbel klikk. Funker hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå