RiZLa Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 jeg prøvde å oppdatere biosen på mitt msi k7t 266 pro 2 hovedkort gjennom live update programmet som fulgte med... (fordi jeg ikke hadde diskettstasjon til å lage diskett.. ) Alt så ut t il å være bra helt til jeg reboota.. Da bare stod den der og pep som bare det!! Prøvde å resete biosen.. men nei!! ingen lykke! Akkurat samme lyden som er der når det ikke står noe skjermkort inni.. Så jeg tenkte det var skjermkortet som hadde røket.. men nei, det funket som bare det i en annen maskin!! (gainward gf3 ti 450 golden sample 4.0 ns) Prøvde et annet skjermkort i pc'en og men det ble heller ikke bedre.. prøvde til og med et pci skjermkort, men det funket heller ikke.' Kan det være at hovedkortet er ødelagt, og kanskje tatt med seg cpu'en på reisen..??? (amd athlon xp 1600+) Jeg brukte jo helt rett bios update... Et mysterium! Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
daho Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Sikker på at du gjorde det riktig, fordi vis du har feil flashet så må du få deg ny bios, eller hk Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 hehe... hvordan får jeg ny bios da?? =) Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Du var ikke borti rammen din samtidig? I så fall høres det ut som et ram-problem. Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hadde samme problemet en gang... da var grunnen at rammen ikke hadde skikkelig kontakt med hk Til opplysning så betyr pipingen at det er feil på skjermkort, cpu eller ram.... hvis jeg husker riktig lykke til! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Prøv dette før du kjøper ny bios, last ned denne pdf filen å les denne. Der står det om gjenoppretting av feil flachet bios http://www.amptron.com/documents/Recover.pdf _________________ Fixer'n Fixer alt <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2002-03-06 23:34 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Fixer'n på 2002-03-06 23:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå