Gå til innhold

Er "ukens tilbud" B-varer?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke nevne webshop'er, men i den siste tiden har jeg kjøpt en del varer på "ukens tilbud" og "julekalender" forskjellige steder. Et sted kjøpte jeg to Chieftec kabinetter. Begge viste seg å ha en skjevhet i konstruksjonen som gjør at det er vanskelig å få harddiskskuffene på plass. Et annet sted kjøpte jeg en Samsung S-ATA disk. Den sluknet etter en knapp uke. Et 3COM Wi-Fi kort jeg kjøpte, hadde store problemer med å holde en forbindelse.

Ettersom alt dette var "tilbudsvarer", har jeg fått en ubehagelig følelse av at varene er billige fordi de er kjøpt inn ekstra billig. Er det bare tilfeldig eller er det et mønster?

Det går som regel greit med retur, men det er forj. irriterende at

• jeg må betale frakten
  • jeg må tåle laaang ventetid (retur har av en eller annen underlig grunn lavest tenkelig prioritet)
  • jeg må gjøre masse ekstra-arbeid. trippelsjekke at at der komonent og ikke meg som er lost. Skru ut komponent, pakke forsvarlig. Ringe/fylle ut skjemaer, komme meg til posten. Alt i alt minst 1500,- i vanlig konsulent-lønn.

Hvordan er deres erfaringer? Er "ukens tilbud" er enkel måte å kvitte seg med B-varer på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Handlet 4-5 ganger på ukens tilbud i 2003, fordelt på 2 webshopper, nada prob med mine varer :yes:
jeg må betale frakten

Du legger ut for frakten, leg ved kostnad på returpakken og kontonr. så får du tilbakebetalt ditt utlegg :thumbup:

Kunsten er å få inn dette vedlegget etter at pakken er levert på posten og frankert ;)

j/k.. Skal vistnok være så enkelt, men har aldri hatt ork til å gjøre det før..

hm.. så mange varer jeg har sent i retur må jeg jo ha tapt tusenvis! :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...