xarr Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) Tråden beveger seg raskt så jeg vet ikke om det er nevnt men Seasonic spanderer gratis 12-pin kabel hvis du har (seasonic) PSU og ny 30xx GPU. Endret 15. september 2020 av xarr La til video for nevnte kabel 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 xarr skrev (7 timer siden): Tråden beveger seg raskt så jeg vet ikke om det er nevnt men Seasonic spanderer gratis 12-pin kabel hvis du har (seasonic) PSU og ny 30xx GPU. Se der ja, meget greit ? Er vel bare å hive seg rundt! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 14 minutes ago, Mala said: Se der ja, meget greit ? Er vel bare å hive seg rundt! Bare synd man ikke får bedt om det før man har kjøpskvittering for Ampere. Lenke til kommentar
koford Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Theo343 skrev (4 minutter siden): Bare synd man ikke får bedt om det før man har kjøpskvittering for Ampere. Uhm, var ikke det meningen og vise frem at du seasonic PSU for å få den kabelen? ikke vise frem at du har "ampere" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 (endret) 5 minutes ago, koford said: Uhm, var ikke det meningen og vise frem at du seasonic PSU for å få den kabelen? ikke vise frem at du har "ampere" Det står i det som er klippet inn at man både må ha bilde av rating label på Seasonic PSUen (3 modeller) samt "proof of purchase" av en Ampere GPU som krever 12pins ledningen. Først med dette kan man henvende seg til Seasonic og få kabel tilsendt. Endret 15. september 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
koford Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Theo343 skrev (1 minutt siden): Det står i det som er klippet inn at man både må ha bilde av Seasonic labelen på PSUen samt "proof of purchase" av en Ampere GPU som krever 12pins ledningen. ah okey, jeg leste forbi den teksten.. iykes. alright. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå