Mr_Tiger Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Nå som Apple watch ble lansert i dag, når kan vi forvente den i butikken litt skuffet over klokken også denne gang. Spesielt at batterikapasiteten kun blir 2- 6 timer bedre. oksygenmåleren er veldig aktuelt for meg siden jeg har astma, så jeg regner med at jeg kommer til å oppgradere min 4 til 6 nå. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Apple.no sier 22 sept. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Ser at lanseringsdagen er 2sept. Men det er ingen som har de på lager, selv ikke Eplehuset? Hva et da poenget med å sette en lanseringsdato og ikke ha produktet tilgjengelig? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Mr_Tiger skrev (2 timer siden): Ser at lanseringsdagen er 2sept. Men det er ingen som har de på lager, selv ikke Eplehuset? Hva et da poenget med å sette en lanseringsdato og ikke ha produktet tilgjengelig? Var no bare bestille den på nett så hadde du hatt den levert til deg den 22. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 De har ikke hatt den på nett heller? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Tenkte på Apple sin nettside ? Flere jeg kjenner har estimert levering tirs og onsdag. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Merkelig at jeg ikke har fått noen leveringdato? Bestilte den 00:01 den 16.sept. Typisk flaksen min da;) Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Jo ? Alle har fått dato ? Får den jo når man bestiller ? Gå inn på ordre status på Apple. Hva står der? sto dato på odresiden hos Apple før sending også. Endret 21. september 2020 av Smultring77 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Min står fremdeles til "Under behandling" Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Mr_Tiger skrev (2 timer siden): Min står fremdeles til "Under behandling" Står en dato der også hvilke dag du får den ... hva er den ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå