ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg skal lage meg en hjemmeside, noen som har forslag? jeg skal bruke pixel fonts (silkscreen som min font heter) Hvordan farger burde jeg bruke? noen tøffe filtere i ps som er verdt å ha med på banneren..? edit: glemte noe Endret 2. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes ikke du skal bruke pixel-font over hele siden! Jeg vil foreslå Verdana, som jeg mener ter seg meget godt til web-design! Du kan kanskje ha en lys blå bakgrunn eller noe? eller grått, som er veldig fint som bakgrunn! Kommer litt ann på hvordan siden ser ut!! Farger er ikke lett! Banneren kan kanskje ha en metallic sølv eller grå farge? Men en banner må også ikke være kjedelig så prøv deg fram med farger! Det er mitt råd! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 pixel font passer best til hardcore webdesign sider.... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan starte ivei med og velge farger. Også kan du lage et dokument hvor du bestemmer hvor ting skal stå, også lager du en header i de fargene du hadde sett deg ut. Så kan du lage litt mer til siden, en meny og div. Også kan du paste den her så vi kan få si om du trenger forandringer eller ikke Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Må si en ting: man kommer ingenvei med en side uten farger! Pixelfonts passer best til harcore-greier, som tjcombo sier. Mørke sider med bakgrunnsfarge rundt #303030 nytter godt av fonts som Silkscreen. Vil anbefale mørk grå med is-blå eller gulbrun. Filters til headeren kommer helt ann på hvilke farger som velges og hvilken stil, størrelse og generell layout siden får. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja, selvfølgelig er det veldig viktig å velge farge, men er ikke noe poeng å komme med uttalelser over hvilke filtere han bør bruke til banner når han ikke har laget resten av siden! Det var det jeg mente! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ok jeg prøvde meg på en lite banner; første utkast Andre utkast [inverta], hva syns dere? hva skal forandres..? hvis dere vill ha .psd fila så ligger den her ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg likte den inverta best, fargene er ikke sånn blånyanser som den andre, som så veldig maaange andre har fra før. Men du må få bort nuke-shapen, det blir litt for lettvindt. Lag din _egen_ logo, bare å leke seg med shape/marquee tools til du får til noe fint. Det får så mer særpreg da! Den sorte fonten var nesten uleselig, gjør den lysere. Vil foreslå at du bygger resten av siden i samme stil/farger som den inverta banneren. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 gjerne komme med litt krittik Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Etter min mening: ingen var noe spess. Som PoleCat, lag noe eget. En logo, eller et særpreg. For at din side skal skille seg ut krevs særpreg. Fonta var ikke pen. Eller kan ihvertfall gjøres penere. Blir alt for blurra nå. Prøv det litt fram. Øvelse gjør mester. Å sette opp en hel side vil bli det letteste. Ikke begynn med headeren. Det heter header! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Min Meining: Var ikke noe særlig å skryte av...Som Dunestar og PoleCat, en banner må ha særpreg! Den bør være noe eget! En slik logo som du har laget der har alle sett før! Fonten var heller ikke noe å skryte av! Lag den leselig! Lek deg heller litt med PS, da ender du opp med noe eget og gøy! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ok nå begynte jeg på en ny en, bare gi meg en komentar, ikke vurder meg som proff men som nybegynner jeg tok et bilde som jeg har tatt og klippte å limte i, så inverta og color adjusts.... hehe litt simpelt sant..? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den klummpen så lit fett ut men resten til høyre side så litt *ehm* hakkete ut... det hadde passet smooth med en pixel font der det står "gfx - vlnt" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er det bare meg, eller var detn rett og slett uklar? Fryktelig lav kvalitet? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) se på logoen overfår den er blitt oppdatert nå, har brukt noe blur på den.. litt bedre nå da? Endret 2. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 det er bilde av ild som er inverta osv... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) der har jeg "oppgradert" bilde 1 gang til, jeg la på en layer med sån som ligner litt på sån kamera greier, kritikk? (igjen ) <<HER>> Edit: la på url til bilde Endret 3. januar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvis jeg var deg, ville jeg heller fokusert på layout, og hvilke farger sida skal ha. Hvis ikke er det veldig lett å bare lage en svær "logo", og plassere teksten tilfeldig nedenfor; og det er ikke originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå