marsLem Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) tenkte¨å bytte leds på tastaturet mitt og lurte på hvilke jeg skulle bruke? er det bare å lodde dem på uten å gjøre noe mer? trenger svar fort!!! Endret 2. januar 2004 av marsLem Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 det tror jeg er ganske vanskelig fordi du må vite hvilken spenning og strøm de ledsene som er i nå. om du vet det, så er det ikke noe problem, då går du på elfa og kjøper de samme ledsene, og så lodder du av de gammle og på de nye Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Her har du noen fine leds i alle farger Bare de får riktig spenning, kan godt lodde de på. Endret 2. januar 2004 av notarget Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Vanlige 3mm leds bruker å gå greit uten å vite spenningen, har gjort det på flere tastatur før og det har hele tiden gått bra. Ps. jeg tar inget ansvar om hele greia går til ****** Bare se litt rundt på elfa og finn noen 3mm leds så skal det vanligvis gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå