Øystein.F. Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Wasteland 3 kan stå rakrygga side om side med gigantane frå 90-talet. ANMELDELSE: Wasteland 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Digga dette spillet! anbefales 1 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Den taktiske delen var OK, men for min del synes jeg spillet sleit både med story og npcer. Ganske tafatte greier spør du meg. Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Savner paraleller og sammenligninger til Wasteland 2... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Frykta at det kom til og trenger noen patcher etter slipp, så har ventet enn så lenge. Hvis de gjør en Directors Cut som de gjorde med Wasteland 2 venter jeg nok helt til da. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Så 9/10 når spillet er polert? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Gleder meg til å komme i gang med dette! Fullførte forgjengeren for noen måneder siden og syntes det var utrolig bra. 1 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 16. september 2020 Forfatter Del Skrevet 16. september 2020 Lett. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Er noen timer inn, og så langt liker jeg det veldig godt! Og ingen krasj eller bug problemer foreløpig Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg måtte slutte å spille fordi jeg klarte ikke å la være å ergre meg over lastetidene dette spillet presterer å levere i 2020. Det er et helt middels (grafisk sett) isometrisk rpg som altså har lastetider som hører snurrediskenes tid til. Divinity 2 løper sirkler rundt dette spillet når det kommer til utseende og effektivitet. Jeg fikk utforsket The Bizzare men måtte legge det fra meg, får håpe det kommer en patch som kanskje kan hjelpe litt, men jeg har ikke helt trua. For ikke å snakke om at grafikken faktisk ikke er spesielt bra... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Ingen kræsj eller bugs her heller ca 10 timer inn. Lastetidene er ikke eksisternde på min maskin hvertfall, men det kan vel ha sammenheng med disken den er installlert på(Nvme). 2 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) 2 minutes ago, BioNor said: Ingen kræsj eller bugs her heller ca 10 timer inn. Lastetidene er ikke eksisternde på min maskin hvertfall, men det kan vel ha sammenheng med disken den er installlert på(Nvme). Hadde en bug hvor et item ikke ble droppet, men det fikset seg heldigvis med en quicksave/load. Ellers så merker jeg lastetidene - men har derimot installert spillet på en SATA-SSD. Endret 16. september 2020 av saywhat Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Kjører den på en Ryzen 5 3600, installert på 970 EVO (som jo er NVMe) og har lastetider mellom områder på 15-30 sekunder. Det er for lenge når du stadig hopper mellom områder, som i tillegg ofte er veldig små... Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 På xbox one x kan du gå og lage deg kaffe og ta en dusj da er den ferdig med og laste inn Har det på pc også der rekker jeg ikke tenke kaffe før lastetiden er over Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Rookie_NO skrev (1 time siden): Kjører den på en Ryzen 5 3600, installert på 970 EVO (som jo er NVMe) og har lastetider mellom områder på 15-30 sekunder. Det er for lenge når du stadig hopper mellom områder, som i tillegg ofte er veldig små... Da er det nok bare vår oppfattelse av hva som er lang lastetid som er forskjellig. Jeg ligger nok rundt 15-20 sek jeg også, så ikke-eksisternde var nok å ta litt vel i:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå