zoneman Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kommer dere til å teste dette kameraet? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei, det er ikke lov å bumpe på forumet. Fujifilm har visstnok sendt kameraet, men jeg har enda ikke mottatt det. Akamera.dk har også fått inn kameraet, så vi har en intern konkurranse om hvem som klarer å få ut testen først :-) Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Først og frems takk for svaret. Er det bedre at jeg lager en helt ny tråd for å få svar da? hva mener du jeg skal gjøre når jeg ikke får svar på et enkelt spørsmål?. Lenke til kommentar
TX200 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei, det er ikke lov å bumpe på forumet. Dette blir jo OT men klarer ikke å la være. Jeg har lest igjennom forumets regler og må si at det er en del pukter som virker litt sære. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Først og frems takk for svaret. Er det bedre at jeg lager en helt ny tråd for å få svar da? hva mener du jeg skal gjøre når jeg ikke får svar på et enkelt spørsmål?. Nei, ny tråd er verre. Det beste er å "bumpe" på en litt smartere måte, slik at det ikke ser ut som om man bumper. f.eks. ved å komme med et relevant tilleggsspørsmål, eller en tilleggsopplysning. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Huff nei klarer ikke holde kjeft, selv om det er prirk pirk. Jeg liker ikke å bli snakka til når jeg ikke synes det er fear. Hadde jeg hatt noe tillegs info å komme med ville jeg kommet med det, men jeg var ærlig å bare bumpa. Lenke til kommentar
Luke S. Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Enig med zoneman, det er "sinnsykt" interessant å se hvordan S7000 kommer ut i test i forhold til Sony DSC V1, Cannon G5 og Nikon 5400, som ligger i samme priskategori, men selvfølgelig også i forhold til Sony F828 (Ettersom S7000er nærmeste kompact digicam i specs.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå