DrDoogie Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kommer da fra min moder, hvor hun troskyldig spør meg: "Jeg vil gjerne ha ADSL på den bærbare". Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kan du forklare den litt ? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hahahahahahaha!!!! *skjønte den ikke* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) ? Endret 2. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ... i betydningen av "bruke ADSL bærbart". Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeje.. sorry men jeg tok den ikke Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det at moren din ikke vet helt hva ADSL er betyr ikke at det er så skrekkelig morsomt for oss andre. Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1 Endret 3. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1 Endelig! Der kom humoren Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1 Festlig spøk - jeg likte den faktisk. Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet? EDIT: Feil i quoting'a. Endret 3. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1 Festlig spøk - jeg likte den faktisk. Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet? EDIT: Feil i quoting'a. Nytt år, nye muligheter. Da du sendte en "julehilsen", ftp-server med noen godsanger på, brukte jeg 30 minutter av det gamle året til å forfatte en lang PM til deg. Da var det surt å møte en "mottager vil ikke motta din PM". Menmen, jeg er fortsatt en godgutt, så vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt". Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist. Endret 3. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt". Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist. Da gjør jeg det. Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse. Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge? Endret 3. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse. Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge? Og så ble alle gode venner... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tja, med ADSL, en trådløs router, en WLAN-løsning og noen kraftige sendere ville hun jo få bærbart ADSL, evt kunne hun bære med seg 100 m cat 5... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå