Gå til innhold

Gullkorn fra "jeg vil ha bærbar"-avdelingen...

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1

Festlig spøk - jeg likte den faktisk.

Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet?

EDIT: Feil i quoting'a.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1

Festlig spøk - jeg likte den faktisk.

Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet?

EDIT: Feil i quoting'a.

Nytt år, nye muligheter. Da du sendte en "julehilsen", ftp-server med noen godsanger på, brukte jeg 30 minutter av det gamle året til å forfatte en lang PM til deg. Da var det surt å møte en "mottager vil ikke motta din PM". Menmen, jeg er fortsatt en godgutt, så vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt".

Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist.

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt".

Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist.

Da gjør jeg det.

Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse.

Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge?

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse.

Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge?

Og så ble alle gode venner... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...