Gå til innhold

Star Citizen-utvikleren svarer på kritikk fra publikum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inb4 "jammen gta 5 tok x antall år før det var ferdig, hvorfor angriper du star citizen". Rockstar har faktisk levert gode spill før. Chris Roberts har prøvd seg på dette før, da het det freelancer. Han klarte å kjøre det i grøfta også, før microsoft sparket han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
43 minutes ago, Alpred93 said:

Inb4 "jammen gta 5 tok x antall år før det var ferdig, hvorfor angriper du star citizen". Rockstar har faktisk levert gode spill før. Chris Roberts har prøvd seg på dette før, da het det freelancer. Han klarte å kjøre det i grøfta også, før microsoft sparket han.

Han fikk ikke sparken han. Han forlot selskapet etter at Microsoft tok over

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har fulgt star citizen i 4 år og er space marshal supporter, selv jeg er skeptisk enkelte ganger, og syntes det er utrolig at dette er første gang han kommer ut med nyheter, og grunnen er ikke for og betrygge oss eller noe slikt pga alle delayene eller valgene de tar men fordi noen kritiserer og memet ting han har lovt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at mange ikke har satt seg riktig inn i Star Citizen og hva de prøver å gjøre. Det er nok mange som ikke har prøvd det heller, og hopper på den gode gamle "bandwagon".

Når spillet egentlig skulle lanseres, var det splittet fanbase av spillet. Noen ville ha spillet som det er, og noen andre ville ha den mest ambisiøse MMO noen sinne. CIG valgte da og utsette lanseringsdato og fortsette å jobbe på det. For de ville ikke gjøre som mange gjør å lansere et uferdig spill og legge til mer innhold senere. Spillet kan sees på som et av "early access" spillene på steam.

Det første de begynte å jobbe med var blant annet å ha en server som skal ha tusenvis av folk på. Og dette skal være uten loading skjermer. Denne teknologien krever årevis med jobbing for å få gjort og er nesten utenkelig, selv med dagens standarder. Og dette er bare en av de mange barrierende aldri krysset som de skal gjøre.

Teknologien som brukes i star citizen er allerede banebrytende og langt mer avansert enn noe på markedet nå. Det er derfor også de har flere hundre som jobber på det. Derfor synes jeg det er trist å se folk klage på hvor lang tid spillet er når det de prøver å gjøre ikke bare vil bygge opp Star Citizen, men også ha teknologi som kan brukes i flere spill i fremtiden.

Spillet er også spillbart nå og har allerede masse innhold du kan bryne deg på.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Lush said:

Haha, vel la oss se om det kommer noe konstruktiv kritikk her. Eller om det bare blir det samme som CR prøver å endre her.

Jeg tenker det er en tapt sak, bare fokuser på å svare konstruktiv kritikk og arbeide med spillet :)

Jeg tviler på at de leser dette forumet så konstruktiv kritikk her er totalt bortkastet ?

Lenke til kommentar

Men han har jo rett i det han skriver. Han svarte opp en som nærmest angrep CIG for å bruke så lang tid. Da sier Chris at han vil heller ha konstruktiv kritikk og at det er mye som foregår bak i kulissene som brukere ikke vet noe om. Spillet er VANVITTIG komplekst så f.eks når noen maser om flere spill loops så gir det ingen mening når grunnleggende tech som server meshing ikke er på plass. Såpass stort spill at man må se helheten på ting.

Har fortsatt troa på spillet men jeg tror resten av året her vil make or break spillet egentlig. Typ server meshing som dem holder på nå som skal fungere sammen med object container streaming har vel aldri blitt gjort før..... får dem det til så blir det konge å være en gamer :D

Lenke til kommentar
MrCuzNT skrev (2 timer siden):

Føler at mange ikke har satt seg riktig inn i Star Citizen og hva de prøver å gjøre. Det er nok mange som ikke har prøvd det heller, og hopper på den gode gamle "bandwagon".

Når spillet egentlig skulle lanseres, var det splittet fanbase av spillet. Noen ville ha spillet som det er, og noen andre ville ha den mest ambisiøse MMO noen sinne. CIG valgte da og utsette lanseringsdato og fortsette å jobbe på det. For de ville ikke gjøre som mange gjør å lansere et uferdig spill og legge til mer innhold senere. Spillet kan sees på som et av "early access" spillene på steam.

Det første de begynte å jobbe med var blant annet å ha en server som skal ha tusenvis av folk på. Og dette skal være uten loading skjermer. Denne teknologien krever årevis med jobbing for å få gjort og er nesten utenkelig, selv med dagens standarder. Og dette er bare en av de mange barrierende aldri krysset som de skal gjøre.

Teknologien som brukes i star citizen er allerede banebrytende og langt mer avansert enn noe på markedet nå. Det er derfor også de har flere hundre som jobber på det. Derfor synes jeg det er trist å se folk klage på hvor lang tid spillet er når det de prøver å gjøre ikke bare vil bygge opp Star Citizen, men også ha teknologi som kan brukes i flere spill i fremtiden.

Spillet er også spillbart nå og har allerede masse innhold du kan bryne deg på.

Du manglet en /s på slutten der, tror sarkasmen i innlegget gikk over hodet på mange.

Lenke til kommentar
Milarwen skrev (1 time siden):

Har ikke fulgt med hvor de ligger Ann i løypa på en stund. Har spillet noen solid game play loop enda?

Tja. Du har en fps del, en racing del, dogfighting del, osv.

Også har man jo en større del hvor man kan kombinere alle sammen med noen missions, besøke planeter og slikt.

Ville sagt du fint kan bruke 50-60 timer på det som er der nå, men alt kan selvfølgelig forbedres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...