Gå til innhold

Batman vs Alien vs Predator

Manx

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke bare meg som venter på Christopher Nolan's versjon av Batman eller Paul Anderson sin Alien vs. Predator.

På San Diego's Comic Con messe ble denne filmen hvist. En kort film til 30 000$ med Batman, The Joker, Alien og Predator. Og for 30k så har de fått mye ut av de pengene for å si det mildt :yes:

Batman Dead End 160 MB

Batman Dead End 48 MB

160 mb versjonen er mpg og 48 mb verjonen er Quicktime. Jeg brukte 2 timer og 45 min. med min heftige isdn linje, men det er verdt det. Årets kuleste film så langt :thumbs:

Edit: Lagt til link til noen bilder og litt rundt filmen lenger ned.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batman..? Visste ikke at han var i bildet her, men

jeg også har lurt på den Alien vs. Predator greia.

lenge siden jeg hørte om opplegget, men hva er det egentlig,

er det en seriøs kombinert oppfølger til de to film seriene som

er på gang..?

Lenke til kommentar

Dette er en kort film som ikke har noe med Batman 5 og Alien vs. Predator å gjøre. Dette er bare noen filmskapere som har laget en kortfilm. Hvor de har puttet alt inn i en film. Og resultatet er blitt veldig bra for å si det mildt. Ta en titt så vil du se hva jeg mener.

Filmen er 8 minutter lang.

Edit: Alien vs. Predator har premiere i løpet slutten av året eller tidlig neste år hvis jeg ikke tar helt feil.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Lastet ned mpg versjonen,men får ikke spilt den av.Har prøvd windows mediaplayer,divx og bsplayer.Mangler jeg en codec?Hvor finner jeg den?

Jeg kjørte den med WMP uten problem, men ta og last ned Gspot og kjør filmen med det programmet så finner den ut hvilken codec som filmen trenger.

Du kan jo prøve å laste ned en codec pakke fra Gordian Knot

Lenke til kommentar
På aintitcoolnews.com spår de at Aliens Vs Predator kommer til å bli en flopp. Manuset er dårlig, skuespillerne er negative, og han som lager den har ikke akkurat altfor mange filmer å skryte av... De bruker å være ganske korrekte på den siden...

Har nesten tenkt tanken må jeg innrømme, det er liksom typisk at noe sånt

IKKE SKAL lykkes å bli bra ..merkelig egentlig :ermm:

Lenke til kommentar
På aintitcoolnews.com spår de at Aliens Vs Predator kommer til å bli en flopp. Manuset er dårlig, skuespillerne er negative, og han som lager den har ikke akkurat altfor mange filmer å skryte av... De bruker å være ganske korrekte på den siden...

Det meste hva Aintitcoolnews sa, står i denn linken til cooming soon. å de fant ut at alt det Aintitcoolnews sa, viste seg å ikke være sant. :) Var snakk om at Alien hadde feil farge å predatorene hadde for tunge drakter så skuespillerne ikke klarte å ha på de, men det var bare test drakter. Manuset vill nok bli bra, direktoren samarbeider med dark horse, de som lager tegneseriene så det burde nok gå bra. :thumbup: Håååååper jeg da ;)

Håper for all del at ikke at Paul Anderson gjør som i Resident evil F.eks en eller annen tar En wall-ride, snur seg og sparker et alien i tryne så d dør, I sakte film. Sånne ting vill ødelegge en alien film :mad:, men ser ut som han tar alien prosjekte veldig seriøst, han har vist altid vært en alien Fan. :)

Endret av sadogoat
Lenke til kommentar
trodde det var han Darren Aronofsky som skulle lage neste Batman film..

Tror at Aronofsky's "Batman - Year One" er lagt litt på is. Håper den kommer før eller siden :yes:

Paul Anderson har ingen stor karriere bak seg for å si det pent. Synes Event Horizon er hans beste så langt. Men det kan jo hende at Alien vs. Predator blir en liten skivebom fra hans sin side og filmen blir "bra".

Edit: Skriveleif

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...