Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Calipper og lakkskade

NugattiCrisp

Anbefalte innlegg

Hei,

spørsmål 1

Jeg har sett en del av disse bilene med større felger som har farget calippere med en eventuell logo på, eksempel golf gte hvor jeg har sett er blå calipper med gte stemplet på eller noe lignende. Jeg har en Tiguan 2015model, og bruker noen flotte 19'' felger som man ser calipperne veldig godt på :p og mine calippere ser veldig små ut, og ikke veldig fine ? 

Er det noen som vet hvor man får kjøpt calippere som gjerne er større enn originalene og gjerne farget? 

Di som er orignale er så små og pinglete kan man si ?

Spørsmål 2

Noen som har kødda det til med å klare å skrape lakken på bildøra mens jeg var innom butikken uten å gi beskjed, flott det...

Er det noen som vet hvor man får kjøpt lakkstift med kode ld7rl? eller hva det eventuelt vill koste hos ett firma å fikse?

qm8fTdc.png

Endret av NugattiCrisp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil sannsynligvis ikke finne større kalippere uten å måtte bytte til større bremseskiver samtidig. I såfall KAN MULIGENS bremser fra Golf GTI/R passe. Du kan også se etter tredjeparts produsenter som Brembo osv. har noe som kan passe. Husk bare at bytter du ut foran, må du også bytte bak til tilsvarende størrelser så du ikke får helt feil fordeling av bremsekraften, så helst bør det være et sett som er uttestet og passer din bil og modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...