stian_molvik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er ute etter et program som gjør jobben å kopiere en DVD plate enklest mulig... Dvs ikke mange rippe-programmer og mellomledd,, vil CloneDVD fungere for moi? Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CloneDVD i kombinasjon med AnyDVD fungerer perfekt for meg Lenke til kommentar
MaxPayne Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CloneDVD er greit en det fjerner ikke kopibeskyttelsen. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bruker DVD-Shrink og Nero. Blir jo to programmer men det funker jo utrolig enkelt da. DVD-Shrink lagrer i en mappe og denne legges inn i videots mappa på dvd'en når du brenner. Enkel og grei måte å lage sikkerhetskopier så du slepper å herpe de dyre dvd'ene dine. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Fant ut at CloneCD ikke godtar "krypterte" plater,, dritt altså.. Har nemlig en "Goo Goo Dolls dvd" jeg gjerne ville tatt kopi av.. Hvilke program finnes som lar meg fjerne krypteringen, og så brenne dvd'en? Forsto at DVDshrink ikke tok slike plater heller... Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mener dvd shrink tar alt. Har i alle fall ikke støtt på noen det ikke greier å kopiere. Merker at noen plater så står det not decryptet og noen får jeg opp en decryption status på når jeg kopierer. Er jo verdt et forsøk da. Er et lite program å laste ner i alle fall. Lenke til kommentar
bert Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei Jeg hadde et problem med DVD shrink en gang. Fikk opp en feilmelding at den ikke kunne fortsette fordi DVD'en var kopibeskyttet... Har hørt at denne kopibeskyttelsen (hvertfall en type...) blir aktivert når DVD-platen blir satt inn i DVD-spilleren i Windows. Startet dermed PC'en på nytt, med DVD-platen allerede i, og hadde ingen problemer. Vet ikke om dette var det som gjorde utslaget, men det fungerte uansett etter en restart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå