ilpostino Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) Jeg har spotlamper i stuen og i de er det noen fleksible "ringer" som holder lyspærene på plass. Lyspærene hviler på disse og når man skal skifte lyspæren klemmer man på de for å ta de ut slik at pæren løsner og kan byttes. En av disse ringene falt ut av armaturet tidligere i dag. Jeg hørte noe metallisk traff gulvet og trillet bortover gulvet da jeg så film. Jeg tenkte ikke noe særlig mer over det før jeg så at pæren formodelig hang og dinglet. i ettertid har jeg ått over gulvet uten å finne igjen ringen så antakeligvis har den trillet under et av møblene i stuen. Jeg så etter nye ringer hos Clas Ohlson og Jernia i dag men antageligvis selges ikke dette løst. Noen tips? Hvis jeg har forklart meg dårlig om hvilken del dette er kan jeg sikkert ta bilde fra en av de andre. Edit: lagt ved bilde. Endret 12. september 2020 av ilpostino Lenke til kommentar
Selle Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Vil tro dette er en del av de lampene du har, dvs ikke en standard del. Du må ta kontakt med noen som selger den lampa du har. Har den gått ut av produksjon spørs det om det er mulig å skaffe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Du har antageligvis rett men slike pærer har standard diameter så kanskje det kan funke med noe fra et annet merke? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Ser ut som standard ring, for vi har også sånne, men aner ikke hvor man får tak i det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg var innom Elektromportøren i et annet ærend i dag og kom på at jeg manglet denne ringen. De hadde den der så da har det løst seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå