Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Golf'ern skrev (1 minutt siden): For ett latterlig keeperspill! redder den inn i mål.. underholde det her. Du hadde tatt den? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Bamford burde scora der. Konklusjonen etter 25 minutter her er i hvert fall at Bielsa fortsatt er klin gæren taktisk. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Har det vært snakk om når de skal begynne å tillate litt publikum på kamp igjen? Er virkelig La Manga-følelsen over dette altså. Jeg som endelig hadde tenkt å dra bort å se litt kamper denne sesongen (begynte å planlegge litt før jul i fjor), men det skjer jo ikke.... Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Bamford burde scora der. Konklusjonen etter 25 minutter her er i hvert fall at Bielsa fortsatt er klin gæren taktisk. Og det er grunnen til at han aldri har slått gjennom i PL. Bamford er særdeles god i Championship, men ikke fått det til i PL. Jeg er Chelseasupporter, og vi hadde store forhåpninger til ham. Tror jo han fort kunne gjort det meget bra i Tyskland, Spania, Italia eller Frankrike om det ikke vil seg denne sesongen heller. Bielsea ER klin gærn. Er jo grunnen til at han knapt har titler i karrieren sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Vvd! ,=( Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 minutter siden): Du hadde tatt den? Kunne ikke gjort det værre ihvertfall Vvd gir det tilbake. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (Akkurat nå): Og det er grunnen til at han aldri har slått gjennom i PL. Bamford er særdeles god i Championship, men ikke fått det til i PL. Jeg er Chelseasupporter, og vi hadde store forhåpninger til ham. Tror jo han fort kunne gjort det meget bra i Tyskland, Spania, Italia eller Frankrike om det ikke vil seg denne sesongen heller. Bielsea ER klin gærn. Er jo grunnen til at han knapt har titler i karrieren sin. Men Bamford har jo scoret et mål allerede i PL denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (1 minutt siden): Har det vært snakk om når de skal begynne å tillate litt publikum på kamp igjen? Er virkelig La Manga-følelsen over dette altså. Jeg som endelig hadde tenkt å dra bort å se litt kamper denne sesongen (begynte å planlegge litt før jul i fjor), men det skjer jo ikke.... Det er ventet flere test events med tilskuere i England utover høsten. Har postet en del om det over de siste sidene i korona-tråden som ligger festet øverst i denne kategorien. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 oOF skrev (Akkurat nå): Men Bamford har jo scoret et mål allerede i PL denne sesongen. Les innlegget mitt igjen. Og se skåringen igjen. Sånn før du skal være eplekjekk. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Det er ventet flere test events med tilskuere i England utover høsten. Har postet en del om det over de siste sidene i korona-tråden som ligger festet øverst i denne kategorien. Ok, takk for info. Jeg gidder ikke lese korona-tråder på noen nettforum, de er totalt useriøse, så setter pris på at du deler med meg. Har en "inn" på Stamford Bridge samt gratis overnatting i London vest, så for min del så er det bare å få bestilt flybilletter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 Dette er allerede en klassiker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Foren kamp!!!@@ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Eg valgte feil cpt på fpl Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Whiteshit skrev (Akkurat nå): Eg valgte feil cpt på fpl Sjæl, men objektivt sett var ikke Auba et dårlig valg heller. Fulham så jo ikke ut defensivt, men hadde alltid i bakhodet at presset til Bielsa kunne straffes av et lag som Liverpool. Ironisk nok har 3/3 mål kommet på dødball. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (3 minutter siden): Ironisk nok har 3/3 mål kommet på dødball. Bamford sitt var ikke dødball Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Herlig mye banter mellom Jamie Carragher og Martin Tyler i denne kampen altså. Koch er til stor glede for disse guttene. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) Snikpellik skrev (1 minutt siden): Bamford sitt var ikke dødball Leeds har heller ikke skåret 3 mål per nå ? Les innlegget på nytt ? Endret 12. september 2020 av RaptorStrike Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (1 minutt siden): Leeds har heller ikke skåret 3 mål per nå ? Les innlegget på nytt ? Da er jeg med! Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Da er jeg med! No worries mate. Hvilket lag holder du med? ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Forfatter Del Skrevet 12. september 2020 RaptorStrike skrev (6 minutter siden): No worries mate. Hvilket lag holder du med? ? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå