Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Skal dere ta vaksinen?

Morromann

Skal dere ta vaksinen for Covid-19?  

389 stemmer

1. 1. Skal dere ta vaksinen for covid-19?

• Ja, uten forbehold
      197
    • Nei
      75
    • Ja, men med forbehold
      81
    • Vet ikke
      36

Anbefalte innlegg

Betroz skrev (16 minutter siden):

En av de tingene jeg har nevnt på tidligere her inne om Covid vaksinen, er at de ønsker å (over tid) redusere befolkningen på Jorda. Ergo Bill Gates sin våte drøm nr 666

det hører vel hjemme i konspirasjonstråden, men når man tukler med dna, slik enkelte vaksiner gjør, så kan man i teorien programmere virkemekanismene akkurat som man vil. kan være skummelt hvis noen har ondsinnete hensikter.

man kan f.eks. legge inn en sekvens eller "kill-switch" (slik vi har hørt om med enkelte forbrukerprodukter) der det "skjer noe" i kroppen etter en viss tid, sykluser, etc.

skumle perspektiver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (2 timer siden):

It is unknown whether COVID-19 mRNA Vaccine BNT162b2 has an impact on fertility.

Den amerikanske sukkerindustrien satte ut rykter og sådde tvil om det samme i den amerikanske befolkningen om det naturlige søtningsstoffet fra stevia-planten. Mon tro hvorfor akkurat sukkerindustrien fryktet det? Og satte ut rykter.. som det ikke fantes vitenskapelig hold i, men det var likevel nok til at stevia ble en dundrende fiasko i 40 år.

Så da spør jeg deg, hvor vil du hen med disse vitenskapelig udokumenterte ondsinnede ryktene, sånn rent bortsett fra å sverte den nevnte vaksinen uten vitenskapelig grunnlag? Hva har du i mot den som gjør at du tyr til slike slag under beltestedet? Målet helliger midlene osv.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Simen1 said:

Så da spør jeg deg, hvor vil du hen med disse vitenskapelig udokumenterte ondsinnede ryktene, sånn rent bortsett fra å sverte den nevnte vaksinen uten vitenskapelig grunnlag? Hva har du i mot den som gjør at du tyr til slike slag under beltestedet? Målet helliger midlene osv.

Hva om det finnes slik ondskap i verden? Jeg tror det, og derfor la jeg ut innlegget. De andre her har nok rett i at slike innlegg burde jeg postet i konspirasjonstråden siden de fleste her inne ser på informasjonen som det. 

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (19 timer siden):

Den amerikanske sukkerindustrien satte ut rykter og sådde tvil om det samme i den amerikanske befolkningen om det naturlige søtningsstoffet fra stevia-planten. Mon tro hvorfor akkurat sukkerindustrien fryktet det? Og satte ut rykter.. som det ikke fantes vitenskapelig hold i, men det var likevel nok til at stevia ble en dundrende fiasko i 40 år.

De skriver det selv på Gov.uk.

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (1 minutt siden):

At det ikke finnes bevis på at vaksinen ikke påvirker fertilitet. 

Det finnes heller ikke bevis på at vaksinen ikke vekker opp dinosaurer fra de døde, eller at man ikke blir en varulv av å ta den. Det er heller ikke motbevist min ad-hoc hypotese om at alle som tar vaksinen kommer til å bytte kjønn.

Hvor mener du bevisbyrden ligger? Så lenge de ikke har konkludert med at man ikke får dårligere fertilitet ... så betyr det vel nettopp det: at man ikke får dårligere fertilitet!

Kom heller tilbake den dagen de konkluderer med at vaksinen gir dårligere fertilitet. Da skal du få skrike ut! Men dette er altså ikke påvist.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Betroz skrev (20 timer siden):

Hva om det finnes slik ondskap i verden? Jeg tror det, og derfor la jeg ut innlegget. De andre her har nok rett i at slike innlegg burde jeg postet i konspirasjonstråden siden de fleste her inne ser på informasjonen som det. 

Det er mulighet, men den er mikroskopisk. Det finnes ondskap i verden. Men Vestlige forsker miljøet er ikke fullt av psychoer. Det er innsikt i forskningen, Vaksine arbeidet mot Corona viruset har vært en dugnad verden over, der firmaer har hjulpet hverandre.

Om noen øglevesen hadde fått onde planer om å gjøre verden til slaver med skummel vaksine så hadde nok folk reagert...

Det hender folk tar seg friheter, juger eller jukser som statsleder osv men de blir jo straffet for dette, enten det gjelder reiseregninger i Norge, eller Lewinsky-Gate.

Man kan ikke snakke om en verdens-konspirasjon.. Fordi folk ville reagert på dette, og den weirdo som fant på dette hadde blitt avskydd verre enn Hitler.

Det er mer påpasselig å kritisere Trump og hans tilhengere, da politikken hans er villedende, propaganda, løgner og omtrent en kampanje mot vitenskapen vi har enten det gjelder Virus eller miljøsaken.

Endret av Gouldfan
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
23 minutes ago, qualbeen said:

Det finnes heller ikke bevis på at vaksinen ikke vekker opp dinosaurer fra de døde, eller at man ikke blir en varulv av å ta den. Det er heller ikke motbevist min ad-hoc hypotese om at alle som tar vaksinen kommer til å bytte kjønn.

Hvor mener du bevisbyrden ligger? Så lenge de ikke har konkludert med at man ikke får dårligere fertilitet ... så betyr det vel nettopp det: at man ikke får dårligere fertilitet!

Kom heller tilbake den dagen de konkluderer med at vaksinen gir dårligere fertilitet. Da skal du få skrike ut! Men dette er altså ikke påvist.

Vet ikke hvorfor du spør meg. Det er Bertoz som hevder at vaksinen er en del av et komplott for å redusere befolkningen og hevder beviset er at det ikke er bevist at vaksinen har innvirkning på menneskers fertilitet 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Benbjo said:

Vet ikke hvorfor du spør meg. Det er Bertoz som hevder at vaksinen er en del av et komplott for å redusere befolkningen og hevder beviset er at det ikke er bevist at vaksinen har innvirkning på menneskers fertilitet 

Tydeligvis har du glemt alt annet jeg har skrevet om emnet. Så nei det handler ikke kun om å redusere antall mennesker.

Hint : Vaksine + A.I.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Tydeligvis har du glemt alt annet jeg har skrevet om emnet. Så nei det handler ikke kun om å redusere antall mennesker.

Hint : Vaksine + A.I.

Tydeligvis mye vaksiner kan gjøre :)

Det jeg lurer på er hva du sier om 5 år, når menneskeheten ikke er blitt til roboter styrt av øglemenn fra mars 

Endret av Benbjo
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
55 minutes ago, Betroz said:

At tiltakene mot sykdommen er og blir verre enn selve sykdommen. Samme med vaksinen.

Tiltakene er ikke verre enn sykdommen. Vaksinen - lite sannsynlig. Dette med ADE må man jo finne ut av. Burde jo vært oppdaget til nå, titusenvis har fått vaksinen(e) 

Lenke til kommentar
MultiGamerClub skrev (4 timer siden):

skal faen meg nøye lese gjennom den listen med bivirkninger før jeg virkelig går for den

den lista vil ikke være verdt papiret den er skrevet på. vil bare inneholde floskler og selvfølgeligheter av typen "du kan hovne opp på stikkstedet, få litt feber, litt influensasymptom", og den type ting.

hvordan kan jeg påstå det? fordi de ikke har fullført dyreforsøk, ei heller testet vaksine-sikkerhet opp i mot andre medikamenter der ute. Med andre ord, det er ren russisk rulett mht. til hvordan det virker hos de såkalte risiko-gruppene.

bivirkningsliste kan ha noe for seg hvis du er ung/frisk, siden det er slike som hovedsakelig har deltatt i utprøvningene, men for alle andre, med ulike sjukdommer/lidelser og tilhørende medikamentbruk, er det ukjent landskap.

det er fakta, fordi man ikke har tatt seg tid med å finne ut.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...