Tå. Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Som topic sier så lurer jeg på om jeg kan være en del av mangfoldet når jeg er hvit og mann? Eller gjør disse to egenskapene at jeg som person ikke er unik og kan ikke bringe med meg "mangfold"? Endret 11. september 2020 av Tå. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Ja du er også ein del av mangfoldet. Men fokuset på mangfold akkurat no er å løfte fram dei som er underrepresentert. Som kvit mann er du nok overrepresentert i svært mange samanhengar, men ikkje i alle. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Mangfold handler ikke bare om hvordan du ser ut, om du har ut- eller innovertiss eller hvor gammel du er. Endret 11. september 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 52 minutes ago, Tå. said: Som topic sier så lurer jeg på om jeg kan være en del av mangfoldet når jeg er hvit og mann? Eller gjør disse to egenskapene at jeg som person ikke er unik og kan ikke bringe med meg "mangfold"? Har du vurdert å identifisere deg som en fillippinsk kvinne istedenfor? Dette er helt akseptabelt idag. Du kan være hvem du måtte ønske, uavhengig av hvem du er. https://eu.usatoday.com/story/news/nation-now/2017/11/13/transracial-man-born-white-says-he-feels-filipino/858043001/ Det er en legitim måte å være en minoritet på. 1 Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Personlig så identifiserer jeg meg som gorg: Men jeg har problemer med å få gjennomslag for identitetsbekreftende operasjon i helsevesenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå