Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Se topic. Spm er kan jeg bruke et program til og gjøre dette? Har ikke cd brenner se Takker utrolig mye for svar,link..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 du mene å gjøre .rar-filer om til selv-opp-pakkende-filer, ikkesant? Winrar har denne muligheten..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 du mene å gjøre .rar-filer om til selv-opp-pakkende-filer, ikkesant? Winrar har denne muligheten..... Okey takk Da slapp jeg og stoppe nedlastningen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vet ikke om et program som gjør det såpass enkelt for deg, men jeg husker jeg hadde et program som lagde EXE filer ut de filene en valgte. Var faktisk ganske bra Du kan sikkert bare søke etter EXE maker eller noe lignende på download.com. Hvis det er det at du ikke helt vet hva .rar er og ikke får åpnet dokumentet så kan du laste ned WinRAR fra dennelinken Edit: Der var det vist en skrive Leif Endret 2. januar 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) NSF Underground[RIP]xceblbya.rar Lol Skal laste ned Winrar nå Edit: Takk for at dere svarte så fort Endret 2. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 et tips: aldri last ned rippa spill Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) et tips: aldri last ned rippa spill Mye spyware og drit på det? Måte bare ha det akkurat nå, kjøper det senere. Ble helt hekta av den lyd og kjøreopplevelsen ¨ Men stryingen var ikke så veldig bra men men... Endret 2. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kan godt være det mange av de inneholder trojaner somregel mangler de lydfiler og andre viktige filer som de fjerner for og få pakken så liten som mulig og som kan føre til sucky ytelse Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 kan godt være det mange av de inneholder trojaner somregel mangler de lydfiler og andre viktige filer som de fjerner for og få pakken så liten som mulig og som kan føre til sucky ytelse Okaj Men norton knekker vel disse uannsett? Men visst det lagger avinnstalerer jeg igjen... Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Men norton knekker vel disse uannsett? Men visst det lagger avinnstalerer jeg igjen... Om det faktisk er en orm med, er det ikke usansynlig at det ikke er en av "standard"-ormene, slik at den ikke vil oppdages av virusprogrammer. Om du først har blitt infisert, hjelper det neppe å bruke uninstall, den eneste måten å være sikker på å bli kvitt den er å formatere alle partisjoner og reinstallere fra scratch. Lenke til kommentar
xico Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Og er det lov og laste ned rippa spill? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei warez har du hørt om det.... +++ Dette er litt på kanten sjønner viss dere tenker dere om Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Dette er litt på kanten sjønner viss dere tenker dere om Jeg bare venter på at en mod stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg