TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Hei, jeg mistet plutselig tilgang til YouTube kanalen min. Jeg får ikke lov å åpne den via Pc'en min lengere. Men via mobilen får jeg lov til å gå inn på den. ? Jeg trenger help å få den tilbake. Jeg får opp dette når jeg prøver å gå inn på min YT-kanal. Endret 10. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Mye av youtube har problemer nå, bare downtime på visse sider Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 (endret) VegardBS skrev (7 minutter siden): Mye av youtube har problemer nå, bare downtime på visse sider Oki, men jeg fikk til å komme meg inn på YouTube kanalen min via Chrome. Jeg bruker oftest FireFox, det er den nettleseren jeg har problemer med å komme meg inn på YT-kanalen min. Endret 10. september 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 Glem det jeg sa, nå datt den ut der også. ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Veldig av og på nå, noen ganger fungerer mobil andre ganger ikke. Samme av og på ting med firefox også. Nedetid for nettsider er vanlig så det er nok bare en liten hiccup hos de Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 VegardBS skrev (2 minutter siden): Veldig av og på nå, noen ganger fungerer mobil andre ganger ikke. Samme av og på ting med firefox også. Nedetid for nettsider er vanlig så det er nok bare en liten hiccup hos de Håper at YT fungerer senere i natt eller i morgen. ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2020 Forfatter Del Skrevet 10. september 2020 Nå fungerer YT sånn det skal, for forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå