Arodem Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 To indiske Ubisoft-studio står bak nyversjonen. Prince of Persia: The Sands of Time får en «remake» – bygges opp fra grunnen av Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ser lovende ut, har spilt orginalen og den var bra!! Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Snuser nysgjerrig på oppfølgeren Warrior Within, som visstnok skal være seriens svar på Resident Evil: Nemesis, eller Mr X om man vil. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Tåka skrev (39 minutter siden): Ser lovende ut, har spilt orginalen og den var bra!! Ser ikke lovende ut, har ogrinalen og den var bra!! Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Audun, kunne du sett litt på hvor stor andel av spill som slippes nå er remake av et eller annet slag? De burde fokusere på nye historier, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 7 minutes ago, Heiti said: Audun, kunne du sett litt på hvor stor andel av spill som slippes nå er remake av et eller annet slag? De burde fokusere på nye historier, mener jeg. Nja... Gode spill med gode historier kan godt pusses opp for nye gamere som kommer til. Kommer til å hive meg over dette selv om jeg har spillt historien tidligere Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Heiti skrev (8 timer siden): Audun, kunne du sett litt på hvor stor andel av spill som slippes nå er remake av et eller annet slag? De burde fokusere på nye historier, mener jeg. Enig med Mumriken her. Og for min del handler det om at jeg alltid har hatt lyst å spille dette, men at jeg synes grafikken har blitt for utdatert og sannsynligvis kontrollene også. Så en oppussing får meg til å få lyst å spille det igjen. Men, jeg synes det er en uting når det blir late remasters eller gjenutgivelser, der det er en opplagt cash grab, for eksempel dersom spillet er veldig nytt og man nesten ikke merker forbedring på verken grafikk eller gameplay. Mafia 2, den nye Mario-samlingen og Tony Hawk's Pro Skater HD er gode (dårlige?) eksempler. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. september 2020 Forfatter Del Skrevet 11. september 2020 (endret) Heiti skrev (11 timer siden): Audun, kunne du sett litt på hvor stor andel av spill som slippes nå er remake av et eller annet slag? De burde fokusere på nye historier, mener jeg. For mange, etter min mening. Men samtidig selger de som hakka møkk, og det er tydelig interesse. Det ser vi også, på leserfronten. Det er vanskelig å se for seg hvorfor spillselskap skal si nei takk til lettjente penger. Men det er nok et større kulturproblem enn et rent spillproblem. Filmbransjen ser at det er mindre risiko i å fortelle kjente historier, og musikkbransjen selger jubileumsutgaver av album hvert femte år. Å selge noe man allerede er kjent med er åpenbart mye lettere enn å satse penger på noe nytt. Endret 11. september 2020 av Arodem Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Som en som ikke spilte det originale Sands of Time lenger enn den første timen, så ser jeg frem til å gi det et nytt forsøk på dagens konsoller. Deler dog bekymringen om at det er litt vel mange remakes, remasters og uoriginale oppfølgere i spillindustrien i dag. Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 En av de beste rollene til Yuri Lowenthal! Hadde vært fint med et gjensyn, men i første omgang tror jeg at jeg nøyer meg med den originale versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå